SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania społeczna "Krewniacy"

Daily Media Service odpowiada za społeczną kampanię "Krewniacy"

Agencja Public Relations Daily Media Service wspiera działalność Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi w ramach promowania Honorowego Krwiodawstwa. DMS odpowiada za kreację kampanii społecznej  "Krewniacy", media relations, badania rynku, monitoring mediów oraz koordynację akcji w całej Polsce.

Program kampanii polega na realizowaniu studenckich praktyk, podczas których po odpowiednim przeszkoleniu przez specjalistów, studenci wybierają gimnazja oraz szkoły średnie w swoim regionie – w późniejszym czasie szkoły podstawowe – gdzie będą prowadzić zajęcia o tematyce Honorowego Krwiodawstwa. Zadaniem kampanii jest promocja Honorowego Krwiodawstwa w celu zapewnienia krwi wszystkim potrzebującym. Program pilotażowy w ramach akcji  "Krewniacy" ruszył już w Lublinie. Wkrótce dołączą pozostałe miasta.

Nowy plakat promujący Honorowe Krwiodawstwo pojawi się na 1000 bilbordach w całej Polsce jeszcze w 2004 roku. Z kolei reklama telewizyjna ukaże się już w pierwszej połowie 2005 roku.

Patronat nad akcją objął m.in. Minister Zdrowia, Minister Edukacji Narodowej i Sportu, a także Minister Kultury.

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna "Krewniacy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl