Kampania Rexony
Rexona na nośnikach IMIGe Poland
Od maja IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki Rexona. W kampanii wykorzystano nowatorski nośnik jakim są lustra reklamowe montowane w damskich toaletach na terenie szkół wyższych.
Firma Unilever zdecydowała się na promocję antyperspirantów Rexona w okresie poprzedzającym sesje egzaminacyjne na uczelniach. Plakaty z hasłem "Widzisz, przyszłaś. Zobaczysz, zdasz" zostały zainstalowane w kilkudziesięciu uczelniach w Polsce.
Unilever Polska jest kolejną firmą, która w kampanii wykorzystała sieć luster reklamowych IMIGe Poland. Powodzenie tego nośnika w głównej mierze wynika z jego lokalizacji, która umożliwia reklamodawcy dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej, zarówno pod względem płci jak i wieku. Dodatkowo, brak innych form reklamy w najbliższym otoczeniu nośnika oraz wielokrotny kontakt z nośnikiem gwarantuje wzmocnienie przekazu reklamowego.
Nośnik składa się z lustra połączonego z ramką na plakat formatu A3. Obecnie IMIGe Poland dysponuje siecią kilkuset luster reklamowych.
IMIGe Poland specjalizuje się w reklamie wewnętrznej na terenie uczelni, szkół średnich, hipermarketów oraz obiektów sportowych.
Dołącz do dyskusji: Kampania Rexony