SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Brodzik w kolorach Garniera

Kampania agencji Publicis dla Garnier Color Naturals

Joanna Brodzik specjalnie dla potrzeb kampanii reklamowej Garnier zmieniła kolor włosów. Aktorka, znana przede wszystkim jako blondynka, teraz ma włosy w kolorze jasnego, złotego brązu. Z nową fryzurą występuje w spocie telewizyjnym najnowszej farby do włosów Garnier Color Naturals. Użycza swojego wizerunku także w ogłoszeniach prasowych wspierających wejście na rynek tego produktu. Nowy kolor włosów Joanny Brodzik jej fani mogli zobaczyć po raz pierwszy w lutym b.r. na oficjalnej premierze filmu „Nigdy w życiu”. Kreację rozpoczynającej się dziś kampanii Garnier Color Naturals zrealizowała agencja reklamowa Publicis.

Garnier Color Naturals to pierwsza farba Garniera w segmencie farb bez aplikatora. Średnia cena rynkowa tego produktu to 9, 90 zł. Farba ma konsystencję kremu, dzięki czemu nie spływa z włosów podczas farbowania. Zawiera naturalny olejek z oliwek chroniący włosy przed wysuszeniem i nadający im jedwabistą miękkość. Wszystkie te cechy nowego produkty znalazły swoje odzwierciedlenie w przygotowanej kreacji.

Spot telewizyjny przedstawia rozmowę telefoniczną Joanny Brodzik z jej mamą, która w telewizji zauważyła, że jej córka zmieniła kolor włosów. „Zniszczysz włosy!” – niepokoi się mama, jednak Joanna Brodzik ma gotową uspokajającą odpowiedź: „Mamo! Używam nowej farby Garnier Color Naturals z olejkiem z oliwek. Włosy lśnią, siwych nie ma, są miękkie, o niebo lepsze niż po tej twojej farbie!”. Aktorka zwraca także uwagę na fakt, że farby Garnier Color Naturals są niedrogie i łatwo się nakładają. Całość podsumowuje zachęcające hasło: „Przekonaj się sama”.

Prowadzony w spocie dialog jest wspierany dodatkowymi, pisemnymi komunikatami informującymi, że farby Garnier Color Naturals zapewniają intensywne kolory, w 100% pokrywają siwe włosy, nie spływają i są dostępne w 25 odcieniach. Informację o średniej cenie rynkowej (9,90 złotych) wraz z wizerunkiem produktu umieszczono w kulminacji spotu.

Realizatorzy spotu zadbali o detale. Wnętrza są utrzymane w kolorystyce opakowania produktu – od intensywnie pomarańczowych foteli, poprzez zielone łodygi kwiatów zdobiących pomieszczenie, po nieskazitelną biel stanowiącą tło akcji. Spot był realizowany w czeskiej Pradze.

Ogłoszenia prasowe są utrzymane w tej samej kolorystyce. Ilustracją dla nich jest twarz Joanny Brodzik, zdjęcie produktu (tzw. packshot) i przypominające wyglądem klepsydrę naczynie, do którego z oliwek spływa zielona oliwa. Slogan reklamowy głosi: „Intensywny kolor, bez zniszczonych włosów. Przekonaj się sama”. Ogłoszenie informuje, że farbę rozprowadza się pędzelkiem.

„Szukaliśmy popularnej osoby, której cechy osobowości pasowałyby do wizerunku marki Garnier kojarzonej z dynamicznością, spontanicznością, odrobiną szaleństwa i dystansem do siebie. Joanna Brodzik posiada wszystkie te cechy, a jej dodatkowym atutem jest naturalna uroda, dlatego bez wahania zwróciliśmy się do niej” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director w Publicis Sp. z o.o. i dodała: „Pozostawiliśmy aktorce swobodę wypowiadania kwestii oraz interpretacji scenariusza. To pozwoliło na uwypuklenie wspomnianych, naturalnych cech Joasi. Klientowi bardzo spodobał się efekt końcowy. Kilka europejskich oddziałów Garniera jest zainteresowanych wykorzystaniem spotu w kampaniach Garnier Color Naturals prowadzonych w ich regionach. Natomiast reżyser poprosił o możliwość włączenia spotu do swojego portfolio.”

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik w kolorach Garniera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl