"Jeśli martwisz się, że nikt nie przywita Cię na lotnisku – jesteś w błędzie!"
Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły wczoraj niecodzienną akcję marketingową, wspierającą sprzedaż biletów lotniczych
Na warszawskim Okęciu i na krakowskich Balicach wynajęte przez firmę osoby w pomarańczowych czapkach z logo easyJet i z zabawnymi kartkami witają podróżnych przylatujących różnymi liniami lotniczymi z Londynu, Berlina i Dortmundu, (czyli tras obsługiwanych także przez easyJet).
Kampania w dowcipny sposób wykorzystuje świąteczna symbolikę. Na pomarańczowych kartkach trzymanych przez osoby witające można przeczytać takie hasła jak: Witamy babki z Londynu, Witamy Jajcarzy, Witamy króliczki z Dortmundu. Część tabliczek będzie w sposób bezpośredni wykorzystywała nazwę easyJet: Mr easyJet z Londynu, Herr easyJet z Berlina.
Akcja na lotniskach będzie trwała do dzisiaj.
Za jej organizację odpowiada firma reklamowa Glob Media i Macroscope OMD. Kreację reklam przygotowała agencja Mmd PR – odpowiedzialna za PR easyJet w Polsce.
Dołącz do dyskusji: "Jeśli martwisz się, że nikt nie przywita Cię na lotnisku – jesteś w błędzie!"