SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

Relacje z XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP 2, oglądało w zeszłą niedzielę średnio 1,56 mln widzów, czyli o ok. 150 tys. więcej niż śledziło relację z poprzedniego Finału charytatywnej akcji.

Dwójka pokazała w tym roku łącznie siedem wejść antenowych, które dały jej średnio 13,67 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 11,90 proc. w 16-49 (rok temu udziały wynosiły odpowiednio 12,38 proc. i 10,86 proc., dowiedz się więcej). Łączny czas relacji wyniósł w zeszłą niedzielę 5 godzin i 57 min., rok wcześniej było to o 27 min. krócej.

Największą widownię miało wejście między 14.40 a 15.51, które przyciągnęło przed telewizory średnio 2,2 mln osób. Natomiast emitowana od 19.37 do 20.10 relacja z koncertu pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie oraz z akcji “Światełko do nieba” zainteresowała 1,4 mln widzów.

  Wszyscy 4+16-49
StartKoniecAMRSHR %SHR %
08:5909:49852 07513,14%13,20%
10:3011:141 179 23512,33%11,82%
13:3913:592 058 86315,70%12,72%
14:4015:512 201 97117,26%12,99%
17:1617:531 773 73412,27%10,88%
19:3720:101 693 4599,82%9,49%
22:0623:471 404 79713,58%12,17%
Średnia1 560 09313,67%11,90%


Stacja TVN, wspierająca Orkiestrę od kilku lat, w tym roku nie przygotowała specjalnych programów związanych z WOŚP (rok wcześniej relacje na jej antenie zajęły w sumie 50 min.) Akcji w całości poświęcona była jednak “Uwaga!” o 19.45, którą obejrzało średnio 2,49 mln osób, a jej udział wyniósł odpowiednio 14,44 proc. i 14,66 proc. Mówiono o niej także w porannym programie “Dzień dobry TVN”.

Relacje z XX Finału akcji organizowanej przez Jurka Owsiaka w TVP 2 śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 35-39 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

  ADH %AFF
PłećMężczyźni43,83%91
Kobiety56,17%108
Wiek 4-91,84%31
 10-152,47%37
16 - 192,27%42
20 - 243,95%51
25 - 294,97%56
30 - 347,58%91
35 - 398,46%114
40 - 446,30%97
45 - 495,43%81
50 - 5411,46%143
55 - 5912,08%154
6033,19%161
Wlk. miastaWieś35,89%91
< 50 tys.27,69%118
50-100 tys.8,78%106
100-200 tys.8,70%114
> 200 tys.18,95%89
ZawódTop management9,37%95
Pracownicy średniego szczebla14,08%91
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,97%111
Emeryci40,50%160
Inni15,08%49
WykształceniePodstawowe48,45%120
Średnie33,15%102
Wyższe14,09%97
Inne4,31%34


Dotychczas podczas XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy udało się zebrać ponad 40 mln zł. Pieniądze te przeznaczone zostaną na zakup urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

Dołącz do dyskusji: Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Panie Jurku, jest pan WIELKI !!!
Takich ludzi nasz kraj potrzebuje, gratuluje.
odpowiedź
User
Leri
Po takiej reklamie w państwowej telewizji trudno żeby mu ubyło widzów. Jak zwykle rządzi wieś i emeryci z wykształceniem podstawowym. Więc czemu na upartego Owsik i inni starzy cwaniacy ciągle odwołują się do jakiejś tajemniczej bananowej młodzieży ?
odpowiedź