SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

Relacje z XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP 2, oglądało w zeszłą niedzielę średnio 1,56 mln widzów, czyli o ok. 150 tys. więcej niż śledziło relację z poprzedniego Finału charytatywnej akcji.

Dwójka pokazała w tym roku łącznie siedem wejść antenowych, które dały jej średnio 13,67 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 11,90 proc. w 16-49 (rok temu udziały wynosiły odpowiednio 12,38 proc. i 10,86 proc., dowiedz się więcej). Łączny czas relacji wyniósł w zeszłą niedzielę 5 godzin i 57 min., rok wcześniej było to o 27 min. krócej.

Największą widownię miało wejście między 14.40 a 15.51, które przyciągnęło przed telewizory średnio 2,2 mln osób. Natomiast emitowana od 19.37 do 20.10 relacja z koncertu pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie oraz z akcji “Światełko do nieba” zainteresowała 1,4 mln widzów.

    Wszyscy 4+ 16-49
Start Koniec AMR SHR % SHR %
08:59 09:49 852 075 13,14% 13,20%
10:30 11:14 1 179 235 12,33% 11,82%
13:39 13:59 2 058 863 15,70% 12,72%
14:40 15:51 2 201 971 17,26% 12,99%
17:16 17:53 1 773 734 12,27% 10,88%
19:37 20:10 1 693 459 9,82% 9,49%
22:06 23:47 1 404 797 13,58% 12,17%
Średnia 1 560 093 13,67% 11,90%


Stacja TVN, wspierająca Orkiestrę od kilku lat, w tym roku nie przygotowała specjalnych programów związanych z WOŚP (rok wcześniej relacje na jej antenie zajęły w sumie 50 min.) Akcji w całości poświęcona była jednak “Uwaga!” o 19.45, którą obejrzało średnio 2,49 mln osób, a jej udział wyniósł odpowiednio 14,44 proc. i 14,66 proc. Mówiono o niej także w porannym programie “Dzień dobry TVN”.

Relacje z XX Finału akcji organizowanej przez Jurka Owsiaka w TVP 2 śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 35-39 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,83% 91
Kobiety 56,17% 108
Wiek  4-9 1,84% 31
 10-15 2,47% 37
16 - 19 2,27% 42
20 - 24 3,95% 51
25 - 29 4,97% 56
30 - 34 7,58% 91
35 - 39 8,46% 114
40 - 44 6,30% 97
45 - 49 5,43% 81
50 - 54 11,46% 143
55 - 59 12,08% 154
60 33,19% 161
Wlk. miasta Wieś 35,89% 91
< 50 tys. 27,69% 118
50-100 tys. 8,78% 106
100-200 tys. 8,70% 114
> 200 tys. 18,95% 89
Zawód Top management 9,37% 95
Pracownicy średniego szczebla 14,08% 91
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,97% 111
Emeryci 40,50% 160
Inni 15,08% 49
Wykształcenie Podstawowe 48,45% 120
Średnie 33,15% 102
Wyższe 14,09% 97
Inne 4,31% 34


Dotychczas podczas XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy udało się zebrać ponad 40 mln zł. Pieniądze te przeznaczone zostaną na zakup urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

Dołącz do dyskusji: Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Panie Jurku, jest pan WIELKI !!!
Takich ludzi nasz kraj potrzebuje, gratuluje.
0 0
odpowiedź
User
Leri
Po takiej reklamie w państwowej telewizji trudno żeby mu ubyło widzów. Jak zwykle rządzi wieś i emeryci z wykształceniem podstawowym. Więc czemu na upartego Owsik i inni starzy cwaniacy ciągle odwołują się do jakiejś tajemniczej bananowej młodzieży ?
0 0
odpowiedź