Internet pomaga British Airways
British Airways podwoiło zyski dzięki wprowadzeniu systemu zamawiania biletów przez Internet, samoobsługowych kiosków i usług informacji online
W opinii Roda Eddingtona, szefa wykonawczego British Airways, większe wykorzystanie nowoczesnych technologii umożliwiło przyciągnięcie większej liczby klientów oraz ogromną redukcje kosztów operacyjnych, np. związanych z drukowaniem biletów. „W Wielkiej Brytanii dwóch na trzech pasażerów BA podróżuje z e-biletem” – powiedział Eddington.
Pod koniec ubiegłego roku Paul Coby, szef biura prasowego BA mówił, że wykorzystanie zdobyczy sektora IT może być “kluczowym czynnikiem” rozwoju linii lotniczej, umożliwiając poprawę jakości usług świadczonych klientom oraz lepsze zarządzanie samolotami i zasobami ludzkimi. „W tym roku zainstalowaliśmy 191 nowych kiosków samoobsługowych i ponad 50% wszystkich biletów na loty bliskiego zasięgu sprzedawanych jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem strony ba.com” – powiedział Coby.
Inne
Dołącz do dyskusji: Internet pomaga British Airways