SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Impactory 2005 rozdane

Sukces TVN24, Pawła Kastory, PZL, firmy Starcom oraz Heyah

10 lutego odbył się finał siódmej edycji konkursu IMPACTOR, organizowanego pod egidą miesięcznika FORBES. IMPACTORY to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.

Wręczanie nagród za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym towarzyszyło konferencji IMPACTOR - podsumowanie roku 2004 w przemyśle reklamowym. Jest to jedno z najważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Konferencja stała się tradycyjnym miejscem, gdzie branża reklamowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok.

W tym roku nagrody IMPACTOR zostały przyznane w następujących kategoriach:

CZŁOWIEK ROKU: Paweł Kastory

AGENCJA REKLAMOWA: PZL
DOM MEDIOWY: Starcom
REKLAMODAWCA: Polska Telefonia Cyfrowa
MEDIUM: TVN 24
AGENCJA PR: Rowland Communications
FIRMA BTL: Tequila/Polska
AGENCJA INTERAKTYWNA: HYPERmedia
FIRMA OUTDOOROWA: Clear Channel Poland
INSTYTUT BADAWCZY: SMG/KRC Poland

Dołącz do dyskusji: Impactory 2005 rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl