SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„I po co ten ból?” - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)

Pod hasłem „I po co ten ból?” ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Express (z portfolio Hasco-Lek), której bohaterkami są kobiety podejmujące różnego rodzaju wyzwania. Akcję przygotowały Fog Content Agency i MEC.

Kobiety w spocie Ibum Express pokazują, że są w stanie znieść różne rodzaje bólu, jeśli jest to warunek do realizacji określonego celu. Jednak ból głowy nie jest do niczego potrzebny, tylko stanowi przeszkodę przy podejmowaniu codziennych wyzwań, co podsumowuje hasło: „I po co ten ból?”.

Reklama podkreśla, że Ibum Express dzięki zawieraniu maksymalnej dawki ibuprofenu dostępnej bez recepty szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in. bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów.

Spot jest emitowany od poniedziałku w kanałach z oferty TVN i TVP. Kampania jak na razie jest zaplanowana do końca grudnia.

Kreacją reklamy zajęła się Fog Content Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „I po co ten ból?” - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl