SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hollywoodzka promocja 7Days w kinach, internecie i 4funTV

Pod hasłem "7 razy do Hollywood" rozpoczyna się internetowo-mobilna promocja marki 7Days. Akcji towarzyszą kampania reklamowa prowadzona w sieci kin Cinema City i cykl programów w stacji 4funTV.

W internetowo-mobilnej promocji croissantów 7Days należy przesyłać kody z promocyjnych opakowań tych produktów za pomocą SMS-ów lub przez rejestrację na stronie www.7days.pl. Hasło główne konkursu: "7 razy do Hollywood" podkreśla nagrodę główną, którą jest 7 dwuosobowych wycieczek do USA.

Uruchomiony na potrzeby akcji serwis www.7days.pl ma strukturę blogoidową po to, żeby nie tylko promować tę markę, ale także prezentować związane z nią multimedialne treści redakcyjne. - Internet i mobile to najlepsze kanały komunikacji z konsumentami croissantów 7 Days: młodymi, dynamicznymi osobami szybko zmieniającymi swój styl życia - argumentuje Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipity. Kreację, promocję i całościową obsługę witrynę oraz wspierających ją działań z zakresu marketingu mobilnego przygotowała agencja mobijoy!, natomiast komunikację reklamową zrealizowała agencja G7.

Konkursowi towarzyszy od 29 września kampania reklamowa w kinach Cinema City obejmująca spoty wyświetlane na ekranach kinowych i plazmowych, działania typu ambient w holach kinowych oraz banery na stronie internetowej tej sieci. Ponadto na antenie stacji 4FunTV emitowany będzie program "7 days in Hollywood", który wypełnią m.in. plotkarskie newsy ze świata kina, rankingi najlepszych filmów w poszczególnych kategoriach oraz informacje o konkursie. Na określonym etapie promocji w programie zaczną być prezentowane sylwetki osób udających się do Hollywood w ramach głównej nagrody, a na koniec zostanie pokazany materiał z ich pobytu w USA. Kolejne odcinki "7 days in Hollywood" emitowane będą w soboty o 13.00, a powtórki we wtorki o 10.00 i czwartki o 17.00.

  • Więcej informacji:
  • 7Days

Dołącz do dyskusji: Hollywoodzka promocja 7Days w kinach, internecie i 4funTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl