SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spot pokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku. Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury i baloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, że jedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców i dziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło - uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.




Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona w telewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy w prasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) i internecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało Studio Genetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl