Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)
Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.
W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spot pokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku. Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury i baloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, że jedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców i dziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło - uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.
Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona w
telewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce:
ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy w
prasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) i
internecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło się
studio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało Studio
Genetix.
Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group,
natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective Public
Relations.
Dołącz do dyskusji: Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)