SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny w swoich rozgłośniach (RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic oraz pakietach). Poinformowała, że nie zmieni cen na lato pozostawiając je na obecnym poziomie.

Jak podaje Grupa RMF, ceny reklam w jej rozgłośniach i oferowanych pakietach reklamowych nie będą zmienianie na okres wakacyjny. Pozostaną na obecnym poziomie. Te aktualne obowiązują od 1 maja do 2 lipca br.

Najdroższe reklamy w stacjach grupy emitowane są w piątki w paśmie między godz. 7 a 10). Maksymalna cena spotu w RMF FM wynosi 57 tys. zł, w RMF Maxx - 9,9 tys. zł, w RMF Classic - 4550 zł.

-
Kształtujemy nasze cenniki tak, by reklama w stacjach Grupy RMF była atrakcyjna kosztowo zarówno  w porównaniu do naszej radiowej konkurencji jak i innych mediów. Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów – podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży.

Dodatkowe rabaty na wakacje

Reklamodawcy w okresie letnim w przypadku zakupu produktów pakietowych mogą liczyć jak zawsze na dodatkowy rabat, który w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10 proc., w RMF na MAXXa – 8 proc., a w RMF z Klasą – 3 proc.

- Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych, przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim – dodaje Tomasz Ramza.

Cenniki wakacyjne będą obowiązywać od 3 lipca do 3 września br. W tym okresie nie zostanie wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.

Dołącz do dyskusji: Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl