Galeria Jurajska z nową linią kreatywną inspirowaną filmem
Częstochowska Galeria Jurajska wprowadziła w swojej komunikacji nową linię kreatywną, wzorowaną na premierach kinowych. Koncepcję opracowała agencja madeinbrain studio.
W ramach nowej linii kreatywnej centrum handlowego w ciągu roku pojawi się 15 plakatów wzorowanych na tych, które zapowiadają wejście do kin znanego filmu. Billboardy hasłem i językiem nawiązywać będą do popularnych produkcji. Hasło przewodnie całej linii brzmi „Galeria Jurajska – Wszystko, co kocham”.
- W 2017 roku inspirowała nas fotografia. Bawiliśmy się kadrem i zbliżeniem. W 2018 roku każde wydarzenie w galerii, loterię, koncert czy nowy sezon potraktujemy jak premierę filmową, promując się nawiązującymi do filmowych zwiastunów kreacjami - zapowiada Violetta Dziubin-Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.
Pierwsza odsłona nowej linii kreatywnej już się pojawiła m.in. na outdoorze, w social mediach i na stronie internetowej galerii. Hasłem „Rozważna i romantyczna” oraz grafiką nawiązującą do kultowych komedii romantycznych galeria promuje właśnie zimowe wyprzedaże.
Kolejne kampanie skupiać się będą przede wszystkim na outdoorze, mediach miejskich i działaniach on-line. Za przygotowanie koncepcji kampanii odpowiada madeinbrain studio.
Dołącz do dyskusji: Galeria Jurajska z nową linią kreatywną inspirowaną filmem