SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Frugo reklamowane jako „owoc kultury” (wideo)

Pod hasłem „Owoc kultury” rusza nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcję - obejmującą telewizję, outdoor i internet, przygotowały i realizują firmy PZL, Mindshare Polska, FaceAddicted i BrandLab.

W nowej kampanii Frugo, pod przewodnim hasłem „Owoc kultury”, eksponowane są slogany takie jak „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” w stylistyce napisów na ścianach. Ma to podkreślać, że napój wywołuje pozytywne, kulturotwórcze emocje we wszystkich kontekstach, nawet tych związanych raczej z agresją słowną.

 

Z kolei spot telewizyjny jest utrzymany w konwencji thrillera. Jego akcja rozgrywa się w mrocznych okolicznościach przyrody i kończy zaskakującą pointą, a występują w nim aktorzy - naturszczycy.

Akcja będzie prowadzona w telewizji od 17 maja, a ponadto obejmuje outdoor (citylighty) oraz internet (niestandardowe działania w social media). Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a media kupił dom mediowy Mindshare. Za aktywności w internecie odpowiada agencja FaceAddicted, a za działania PR - agencja BrandLab.

  • Więcej informacji:
  • Frugo

Dołącz do dyskusji: Frugo reklamowane jako „owoc kultury” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżejmz Brał & Dżon Bronzowy
No, wreszcie kampania mająca cokolwiek z inteligentnym dowcipem, zaakceptowana przez polskich marketingowców. Może ktoś był chory i wzięli praktykantów za 1200 zł/mies na zastępstwo? Albo wrogi element w branży perfidnie prześlizgnął się przez gęste sito perfekcyjnej machiny rekrutacyjnej? Sam nie wiem.
0 0
odpowiedź
User
Kasia
nie mogę odtworzyć filmów na WM..
0 0
odpowiedź
User
x
ja widziałem billboard z hasłem "Frugo Ci w koszyk", które kilku osobom skojarzyło się z innym hasłem (przepraszam za wulgaryzmy): "ch... Ci w d..." co w połączeniu z "owocem kultury" daje efekt mocnej groteski...
0 0
odpowiedź