Francja wśród liderów reklamy internetowej
Pomimo powolnego przyswajania sobie Internetu jako narzędzia biznesowego przez francuskich przedsiębiorców, Francja powoli staje się liderem w wykorzystywaniu nowych technik marketingowych i obecnie zajmuje trzecie miejsce w Europie, zaraz po Wielkiej Brytanii i Niemczech - wynika z raportu eMarketera.
Francuski rynek reklamy on-line powinien wzrosnąć w tym roku o 34%, a w ciągu najbliższych czterech lat osiągnąć wartość $4 mld.
Według IAB w 2007 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły w tym kraju 9.5% wszystkich wydatków przeznaczonych na reklamę. Jest 0.5% więcej niż w Niemczech.
Francja jest także jednym z dwóch europejskich krajów, w których prognozowany jest wzrost wydatków reklamowych on-line w roku 2008. Drugim krajem jest Holandia.
Dołącz do dyskusji: Francja wśród liderów reklamy internetowej