SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Francja wśród liderów reklamy internetowej

Pomimo powolnego przyswajania sobie Internetu jako narzędzia biznesowego przez francuskich przedsiębiorców, Francja powoli staje się liderem w wykorzystywaniu nowych technik marketingowych i obecnie zajmuje trzecie miejsce w Europie, zaraz po Wielkiej Brytanii i Niemczech - wynika z raportu eMarketera.

Francuski rynek reklamy on-line powinien wzrosnąć w tym roku o 34%, a w ciągu najbliższych czterech lat osiągnąć wartość $4 mld.

Według IAB w 2007 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły w tym kraju 9.5% wszystkich wydatków przeznaczonych na reklamę. Jest 0.5% więcej niż w Niemczech.

Francja jest także jednym z dwóch europejskich krajów, w których prognozowany jest wzrost wydatków reklamowych on-line w roku 2008. Drugim krajem jest Holandia.

Dołącz do dyskusji: Francja wśród liderów reklamy internetowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl