SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Effie 2006: wygrały Żubr i wolność słowa

Nagrodę główną zdobyła kampania reklamowa "Wolność słowa na Białorusi" przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi.

Złotą nagrodą za kampanię długoterminową jury wyróżniło też agencję PZL. Jurorom spodobał się "Żubr", opracowany dla Kompanii Piwowarskiej (piwo Żubr). W najpopularniejszym ze spotów telewizyjnych stado żubrów sunie po lesie, nucąc melodię piosenki "Nim wstanie dzień" skomponowanej przez Krzysztofa Komedę. Spotowi towarzyszy hasło "Żubr występuje w puszczy".


Jak oceniane były agencje i domy mediowe
Punkty można było otrzymać według następującego klucza: 1 pkt - za nominację, 3 pkt - za brąz, 5 pkt - za srebro, 8 pkt - za złoto, i 16 pkt za Grand Prix. W ten sposób powstał ranking najlepszych agencji i domów mediowych konkursu Effie.

Agencje reklamowe / liczba punktów:
1. Saatchi & Saatchi Poland 33 pkt; 2. PZL 19 pkt; 3. Euro RSCG 16 pkt; 4. Grey Worldwide Warszawa 11 pkt; 5. Brain 10 pkt; 6. Gruppa66 Ogilvy 9 pkt; 7. Young & Rubicam Poland 8 pkt; 8. Leo Burnett Warszawa, Just, JWT 7 pkt; 9. McCann Ericson, G7 6 pkt; 10. DDB Warszawa, Testardo Red Cell 1pkt.

Domy mediowe / liczba punktów:
1. MediaCom Warszawa 15 pkt; 2. Starcom 13 pkt; 3. Mediaedge: cia, ZenithOptimediaGroup 7 pkt; 4. MindShare Polska 6 pkt; 5. Initiative Media Warszawa, Pan Media Western, MPG Mediaplanning, OMD Poland 3 pkt.

  • Więcej informacji:
  • Effie

Dołącz do dyskusji: Effie 2006: wygrały Żubr i wolność słowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl