Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki
W dziale marketingu sieci kin Multikino Edyta Pawłowicz-Ziurkowska objęła funkcję dyrektora, na nowe stanowiska awansowali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Jednocześnie do działu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska jako dyrektor działu marketingu Multikina odpowiada za zarządzaniem nim, wdrażanie kluczowych projektów oraz tworzenie strategii marketingowej firmy. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi spółki.
Z Mulitkinem Pawłowicz-Ziurkowska jest związana od 12 lat, poprzednio pełniła funkcję kierownika ds. marketingu. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze, Cushman&Wakefield i sieci kin Ster Century
Igor Przespolewski awansował w Multikinie na funkcję marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi. Współpracuje w tym zakresie z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami treści pozafilmowych, jego przełożoną jest Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
Przespolewski jest związany z Multikinem od 2013 roku. Wcześniej pracował w Grupie Novartis i Japan Tobacco International.
Natalia Kaleta-Nguyen awansowała na PR managera. Tak jak poprzednio zajmuje się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, a ponadto jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami. Podlega bezpośrednio Edycie Pawłowicz-Ziurkowskiej.
Kaleta-Nguyen pracuje w Multikinie od pięciu lat, poprzednio pełniła funkcję specjalisty ds. PR. Wcześniej pracowała w agencji Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw), ma 8 lat doświadczenia w branży public relations.
Marzena Piotrowska (na zdjęciu poniżej) zaczęła pracę w Multikinie jako specjalista ds. marketingu. Jest odpowiedzialna m.in. za komunikację firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat) oraz współpracę z partnerami mediowymi. Poprzednio była związana z firmą Metrohouse, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Radosław Rybicki objął w Multikinie stanowisko młodszego specjalisty ds. marketingu, zajmuje się wspieraniem działań marketing managera. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero. Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki