'Dzieciaki górą!' straciły widzów i przegrywają z konkurencją
Trzecia seria nadawanego w Dwójce teleturnieju "Dzieciaki górą!" mamniej widzów niż pokazywana rok temu premierowa edycja programu, aw czasie emisji show TVP 2 przegrywa z głównymi konkurentami.
Z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że osiem pierwszychodcinków trzeciej serii programu (emisja w środy i czwartki o19.00) obejrzało średnio 1,35 mln widzów, dając stacji 10,63 proc.udziału w grupie 4+ i 9,86 proc. w grupie 16-49. W analogicznymokresie ub.r., odcinki pierwszej edycji teleturnieju, którenadawano o tej samej porze, ale w piątki i trwały ok. 45 min.,przyciągały przed ekrany 2 mln osób przy udziale wynoszącymodpowiednio 16,02 proc. i 15,66 proc.
W obecnym paśmie emisji "Dzieciaków górą!" TVP2 przegrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku,zajmując dopiero czwarte miejsce. Liderem jest TVN nadająca wtedy"Fakty" i osiągająca 33,34 proc. udziału w rynku, drugie miejscezajmuje Polsat (gł. "Wydarzenia", "Sport", "Pogoda" 20,50 proc.), atrzecie - TVP 1 ("Wieczorynka"; 13,49 proc.).
Program oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45. rokużycia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym.
Trzecią edycję teleturnieju "Dzieciaki górą!" prowadzi MarzenaRogalska. Natomiast gospodarzem dwóch pierwszych serii show byłTomasz Kammel.
Dołącz do dyskusji: 'Dzieciaki górą!' straciły widzów i przegrywają z konkurencją