SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dochody z reklam AOL o 6 proc. w dół

W III kwartale bieżącego roku globalne dochody z reklam AOLzmniejszyły się o 6 procent w porównaniu z analogicznym okresemroku ubiegłego.

Całościowe dochody AOL spadły natomiast o 17 procent, z 1,2 do 1miliarda dolarów. Oprócz mniejszych wpływów z reklam główny wpływmiał na to 26-procentowy spadek dochodów z opłat subskrypcyjnych -informuje serwis Brand Republic.

Przyczyną spadku w dochodach z opłat subskrypcyjnych byłamalejąca liczba subskrybentów AOL w USA, wynikająca z decyzji firmyo zaoferowaniu poczty e-mail i innych usług za darmo.

Z kolei na malejące dochody reklamowe największy wpływ miałaspadająca liczba reklam graficznych na własnych stronach AOL orazgorsza sprzedaż na serwisach należących do inych firm. Te spadkiczęściowo zostały zrównoważone dzięki wzrostowi wpływów z płatnychreklam w wyszukiwarce AOL.

  • Więcej informacji:
  • AOL

Dołącz do dyskusji: Dochody z reklam AOL o 6 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl