DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg reklamowy platformy sprzedażowej eobuwie (część Modivo).
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja DDB Warszawa zajmie się obsługą projektową brandu eobuwie (część spółki Modivo), w tym działaniami kreatywnymi, przygotowaniem spotu oraz kampanii digital.
- Zależało nam na znalezieniu partnera, który szuka nieszablonowych rozwiązań. Agencja DDB Warszawa przedstawiła pomysł, który doskonale współgra z dynamiką eobuwie.pl, naszą wizją i kreatywnym podejściem do komunikacji. Jestem przekonana, że ten wspólny projekt pozytywnie zaskoczy naszych klientów - mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.
- Bardzo się cieszymy, na współpracę z eobuwie.pl, to jedna z tych nielicznych polskich marek, która rewolucjonizuje swoją kategorię i porywa się na pionierskie rozwiązania w skali światowej. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy wspierać eobuwie.pl w ich ambitnych planach - mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl