Citroën reklamuje '90 lat innowacji' (wideo)
Startuje kampania reklamowa Citroëna z okazji 90-lecia tej marki. Akcja obejmuje zarówno ATL jak i BTL.
Kreacja jubileuszowej kampanii reklamowej Citroëna pokazuje fabryki tej firmy w różnych okresach. Przekaz pod hasłem "90 lat Créative Technologie" podkreśla również promocję, którą objętych jest 900 samochodów tej marki. Ponadto kampania zachęca do skorzystania z dni otwartych salonach tej firmy od 11 do 13 września.
Akcja rozpoczęła się już w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN24, TV4), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, PIN) i prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Polityka, Wprost), natomiast w najbliższym czasie obejmie również działania BTL i eventy. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Citroën reklamuje '90 lat innowacji' (wideo)