Carlsberg nowe kampanie
Nowe kampanie wizerunkowe rozpoczęte
…outdoorowa
Od 15 maja do 30 czerwca w całej Polsce pojawi się 700 cityligtów (przystanki autobusowe w największych miastach), a w czerwcu dodatkowo 400 tablic o wymiarach 6x3 m. Kreacja kampanii outdoorowej to wynik połączonych sił agencji BrandLine i Saatchi&Saatchi.
… telewizyjna
W drugiej połowie kwietnia odbyła się premiera 45 sekundowego spotu pt. "Stadion". Od maja film ten, w wersji 30 sekundowej, towarzyszył będzie kibicom prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie, aż do 4 lipca, do końca Mistrzostw. Film emitowany jest na antenach TVP1, TVP2, Polsatu, TVN-u, TV4 oraz w stacjach kablowych. Kreację stworzyła agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe / Y&R UK, a adaptację spotu przygotowała Saatchi&Saatchi - Warszawa. Zakupem mediów do obu wspomnianych kampanii zajęła się Initiative Media.
… i prasowa
Od początku maja obecność Carlsberga zauważalna jest wyraźnie na łamach Przeglądu Sportowego. Logo oficjalnego sponsora EURO 2004TM widnieje przy prezentacjach wszystkich drużyn biorących udział w Mistrzostwach. Firmowy licznik Carlsberga odmierza czas do pierwszego gwizdka. Kibice i czytelnicy mogą spodziewać się także specjalnego wydania Skarbu Kibica. W trakcie rozgrywek o Mistrzostwo Europy, w Przeglądzie Sportowym pojawi się wiele niestandardowych modułów reklam prasowych Carlsberga.
EURO 2004TM to dla Carlsberga największe przedsięwzięcie marketingowe i promocyjne w tym roku - mówi Marcin Sędziak Junior Brand Manager. Precyzyjnie przemyślana kampania i środki jakie, zostały uruchomione na działania promocyjne, mają na celu utrwalenie wizerunku Carlsberga - prawdopodobnie najlepszego piłCarlskiego sponsora na świecie.
Inne
Dołącz do dyskusji: Carlsberg nowe kampanie