Call Center Poland dla Pepsi Coli i Volvo
20 stycznia Call Center Poland SA rozpoczęła obsługę serwisu konsumenckiego Pepsi Cola General Bottlers Sp.z o.o. Rolą serwisu, oprócz udzielania informacji o firmie, jej produktach i promocjach, jest przede wszystkim przyjmowanie uwag i reklamacji związanych z produktami i obsługą klientów w sieci dystrybucyjnej. Serwis jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 8-19.00.
CCP współuczestniczy również w kampanii wprowadzającej na polski rynek Nowe Volvo XC90. Począwszy od 20 stycznia br. na istniejącej Infolinii 0801 1 VOLVO (czyli 0801 1 86 586) będącej dla Potencjalnych Klientów źródłem informacji na temat samochodów znajdujących się obecnie w ofercie produktowej Volvo, można dodatkowo uzyskać informacje na temat nowego modelu. Infolinia poza funkcją czysto informacyjną ma także na celu generowanie cennych kontaktów sprzedażowych dla Nowego Volvo XC90. Dodatkową aktywnością Call Center Poland w kontekście współrealizowanego Projektu jest obsługa zapytań typu Call Me Back / Call Me Later z witryny www.volvocars.pl, umożliwiających kontakt telefoniczny w wybranym przez internautę terminie i o określonej przez niego porze dnia. Zastosowanie takiego rozwiązania w sekcji "Kontakt" czyni serwis internetowy bardziej przyjaznym jego użytkownikowi umożliwiając kontakt telefoniczny z Konsultantem pomocny w przypadku wątpliwości, czy konieczności uzyskania dodatkowych informacji, z drugiej zaś strony pozwala Volvo Auto Polska na weryfikację kontaktów generowanych przez internet i uzupełnianie ich o kolejne dane istotne w procesie sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland dla Pepsi Coli i Volvo