Budżet reklamowy Heinekena dla BBH
Heineken przeniósł swój brytyjski budżet reklamowy z agencji TheRed Brick Road do Bartle Bogle Hegarty (BBH).
Firma podjęła taką decyzję bez postępowania przetargowego. BBHbędzie teraz odpowiedzialna za wszystkie obowiązki reklamoweHeinekena na rynku brytyjskim.
Agencja The Red Brick Road została wybrana przez Heinekena wlipcu 2006 roku - siedem miesięcy po jej powstaniu. W pokonanympolu zostawiła ona wówczas niewielką agencję StrawberryFrog, którawcześniej obsługiwała budżet znanego producenta piwa.
Ostatnią pracą The Red Brick Road dla Heinekena była uruchomionaw listopadzie ubiegłego roku cyfrowa i mobilna kampania "know thesigns", zachęcająca konsumentów do odpowiedzialnego spożywaniaalkoholu.
źródło: BrandRepublic
Świat
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Heinekena dla BBH