Bluerank w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Ukrainie
Agencja search engine marketingu Bluerank zyskała swojego reprezentanta sprzedażowego na Stany Zjednoczone i Kanadę. Firma rozpoczęła również współpracę z ukraińskimi agencjami.
Reprezentantem sprzedażowym Bluerank na Stany Zjednoczone i Kanadę został Peter Lamb, szef firmy Lamb Consulting. Proponuje on ofertę polskiej agencji zarówno oddzielnie, jak i w pakietach z usługami innych firm, np. Sensi Soft. Z Bluerank jest związany na zasadzie kontraktu i prowizji od sprzedanych usług. – Rynkami amerykańskim i kanadyjskim interesujemy się ze względu na ich jednorodny charakter – uzasadnia Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający agencji.
Jednocześnie Bluerank rozpoczęła stałą współpracę z kilkoma agencjami interaktywnymi i SEM działającymi na Ukrainie, m.in. United Communication Group, Mouse Interactive Media i RankWing. Polska firma doradza im w zakresie szeroko rozumianego search engine marketingu. – Ukraina to rynek o dużym potencjale, ale małej konkurencji merytorycznej – opisuje Zbigniew Nowicki.
Dołącz do dyskusji: Bluerank w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Ukrainie