SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bioderma promuje kosmetyki do skóry wrażliwej

Naos Poland rozpoczęło ogólnopolską kampanię marki Bioderma, promującą produkty do oczyszczania z linii Sensibio - przeznaczone dla skóry wrażliwej. Za przygotowanie strategii oraz realizację działań mediowych kampanii 360 odpowiedzialna jest Salestube, należąca do Group One. 

Najnowsza ogólnopolska kampania 360 marki Bioderma “Sensibio - Moc Miceli” skupia się  na produktach do oczyszczania. Kampania została przygotowana w taki sposób, aby zmaksymalizować dotarcie, a także zbudować szeroką świadomość produktów Sensibio wśród polskiego społeczeństwa.

Bioderma z nową kampanią reklamową 

Głównymi touchpointami są spoty wideo, które komunikowane są na platformach: YouTube, Meta, TikTok, czy Pinterest, wykorzystywane są także działania programmatic. Kampania wspierana jest ponadto przez niestandardowe aktywacje, takie jak współpraca z serwisem Ofeminin, na którym odbywać będzie się testowanie produktów w Klubie Ekspertek i Ambasadorek marki połączone z wywiadami oraz realizacjami wideo.

Dodatkowo realizowane są działania offline w radio na kanałach: Złote Przeboje, Chillizet, Meloradio oraz Tok FM. W wybranych siłowniach w Warszawie oraz Krakowie prowadzone są ponadto działania ambientowe.

Za przygotowanie oraz wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej dla marki Bioderma, obejmującej zarówno działania online, jak i offline odpowiada należąca do Group One spółka MarTech & e-commerce connected Salestube.  

Dołącz do dyskusji: Bioderma promuje kosmetyki do skóry wrażliwej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl