Arteria podpisała kolejny kontrakt
Należąca do Nova Communications Group, firma Arteria, działająca na rynku nowoczesnych usług marketingowych, podpisała kolejny kontrakt na obsługę direct marketingową
Arteria odpowiedzialna jest za stworzenie nowoczesnego modelu wsparcia sprzedaży ciężarówek DAF serii LF oraz przeprowadzenie programu lojalnościowego dla przedstawicieli handlowych. Na potrzeby projektu został utworzony i przeszkolony zespół telemarketerów oraz uruchomiona infolinia. Zadaniem działu Contact Center jest pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynacja i telemarketingowe wsparcie działań B2B terenowych struktur sprzedaży firmy DAF Truck Polska.
Klienci Arterii na bieżąco mogą śledzić efekty pracy działu Contact Center. Specjalnie dla każdego z nich została przygotowana aplikacja na Platformie CRM, gdzie rejestrowana jest każda aktywność działu przy danym projekcie.
Dział Contact Center firmy Arteria odpowiada za zarządzanie komunikacją z Klientami zleceniodawców z wykorzystaniem Platformy CRM. Arteria pozycjonując się jako firma wspierająca procesy sprzedaży wspomaga działania handlowe swoich klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji direct marketingowej. Rolą Contact Center jest również koordynacja działań terenowych struktur sprzedaży. Z efektów działalności Contact Center w pełni korzystają pozostałe działy Arterii - wsparcia sprzedaży, sprzedaży i baz danych.
Inne
Dołącz do dyskusji: Arteria podpisała kolejny kontrakt