SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Palmowska: Kto wygra Cannes Lions 2014?

Kilka dni dzieli nas od startu najważniejszego na świecie festiwalu reklamy - Cannes Lions. W sieci zaczęły się dyskusje, pojawiły się typy i opinie na temat potencjalnych zwycięzców. Kto w tym roku wróci z Lazurowego Wybrzeża ze statuetką Lwa? Dla Wirtualnemedia.pl typuje Agata Palmowska z K2.

Agata Palmowska, creative & copywriter w K2Agata Palmowska, creative & copywriter w K2

1. „Made From Cool”
klient: Jack & Jones
agencja: &Co (Kopenhaga)

Christopher Walken w duńskiej produkcji bez muzyki i lektora? A jednak. To działa. Seria doskonałych krótkich spotów, w których aktor przedstawia swoje nietypowe zdolności krawieckie.

 

2. “The Amazing Baby & me”2
klient: Evian
agencja: BETC (Paryż)

Woda Evian z powodzeniem kontynuuje myśl - napij się wody i odzyskaj młodość w swoim ciele. Reklama jest kontynuacją zeszłorocznego spotu „Baby & me”, w którym podziwialiśmy dziecięce odbicia przypadkowych przechodniów. W tym roku z kolei spotykamy się z samym Spidermanem.


3. „The Bear and The Hare”
klient: John Lewis
agencja: adam&eveDDB

Mimo letniej temperatury za oknem, warto przyjrzeć się londyńskiej produkcji o misiu i zającu przygotowanej na ostatnie święta Bożego Narodzenia. Chwyta za serce, prawda?


4. „The Big Leap”
klient: Lacoste
agencja: BETC (Francja)

Ciarki. Po prostu.


5. “Mom Song”
klient: Old Spice
agencja: Wieden+Kennedy Portland

Old Spice nie zwalnia tempa. Na początku roku udowodnili nam, że dezodorant robi z chłopców prawdziwych mężczyzn, a z mam… najsmutniejsze mamy na świecie.


6. „The Odyssey”
klient: Heineken
agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam

Prawdziwych mężczyzn spotkamy też na statku, gdzie rządzi Heineken. Główny bohater tradycyjnie czaruje, uwodzi, zaskakuje. Co wymyśli tym razem? Sprawdźcie poniżej.


7. „Heineken Response on The Odyssey”
klient: Heineken
agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam

Nie wierzycie w to, co zobaczyliście wyżej? No to macie tu niezbite dowody na to, że Heineken nigdy nie żartuje.


8. „Adventure Awaits”
klient: Lurpak Cook’s Range
agencja: Wieden+ Kennedy London

Ryzyko. Wybuch. Kometa. Ogień. Wulkan. Żywioł. A, nie. To tylko reklama masła.


9. „The Epic Split” feat. Van Damme
klient: Volvo
agencja: Forsman Bodenfors (Szwecja)

Ponad 70 milionów wyświetleń, setki przeróbek, tysiące komentarzy. Jest to dla mnie pewniak na liście zwycięzców.


10. „Supergeil” feat. Friedrich Liechtenstein
klient: EDEKA
agencja: Jung von Matt

To nie jest normalna reklama. To jest reklama „zajebista” (niem. „supergeil”). Niemcy doskonale złamali kategorię reklam sieci supermarketów.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Agata Palmowska: Kto wygra Cannes Lions 2014?

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
f
Kim jest ta nikomu nieznana pani, żeby komentować najlepsze reklamy na świecie?
odpowiedź
User
Tomo
Nieznana pani, pani Nieznana, trolla w internecie ból dupy z rana :)
odpowiedź
User
grej
What a monster!
odpowiedź