Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence
Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki jako creative i Jarek Maciejek jako copywriter. Jako team kreatywny odpowiadają za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.
Adam Rudzki poprzednio związany był z agencją Cravtt, gdzie na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie i rozwój działu kreatywnego. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, czy koncepcję „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec.
Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland. Jest absolwentem dziennikarstwa na UW oraz zarządzania na SGGW.
Dołącz do dyskusji: Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence