„A co by było, gdyby…” - Gothaer reklamuje ubezpieczenia domu i samochodu (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Gothaer ubezpieczenia domów i mieszkań oraz samochodów. Akcję - obejmującą telewizję, internet i punkty sprzedaży - przygotowały firmy Nairobia, Papaya Films i Value Media.
Bohaterami nowych reklam Gothaer są klienci, którzy tuż przed podpisaniem umowy z firmą zastanawiają się, co nastąpiłoby, gdyby w ich mieszkaniu czy samochodzie nastąpiła nieoczekiwana awaria. Agent ubezpieczyciela uspokaja ich, że odpowiednie działania naprawcze są gwarantowane w polisach. W ten sposób prezentuje zalety dwóch ofert: „Cztery Kąty” oraz „Auto Assistance Plus”.
Przypomnijmy, że ci sami bohaterowie wystąpili w zeszłorocznych reklamach Gothaer, w których starali się poprawnie wymówić nazwę firmy (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Obecna akcja reklamowa od 3 marca jest prowadzona w telewizji (m.in TVP1, TVP2, kanały tematyczne) oraz internecie (YouTube, konkursy na Facebooku). Potrwa do końca marca.
Strategie i kreację kampanii przygotowała agencja Nairobia, realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „A co by było, gdyby…” - Gothaer reklamuje ubezpieczenia domu i samochodu (wideo)