5,3 mln zł na kampanię zachęcającą do korzystania z Funduszy Europejskich
Ministerstwo Rozwoju planuje przeprowadzić szeroko zasięgową kampanię zachęcającą do korzystania z Funduszy Europejskich. Wstępnie jej budżet wynosi blisko 5,3 mln zł netto. Resort szuka agencji, która na jej zlecenie ją przygotuje i przeprowadzi.
Zaplanowane działania mają zwiększyć świadomość opinii publicznej oraz wybranych grup docelowych na temat możliwości skorzystania z Funduszy Europejskich i zachęcić do korzystania z nich m.in. poprzez pokazywanie pozytywnych efektów ich wdrażania. Dodatkowo kampania ma zwiększyć liczbę wejść na stronę funduszeeuropejskie.gov.pl oraz spowodować wzrost liczby klientów korzystających z usług Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich.
Kampania ma być skorelowana z licznymi naborami wniosków o dofinansowanie UE w tym i przyszłym roku. Będzie miała charakter długofalowy i będzie wykorzystywała zaktualizowaną strategię oraz koncepcję w stosunku do wcześniejszej kampanii realizowanej od 2015 roku do połowy br. W komunikacji zostaną wykorzystane m.in. spoty radiowe, telewizyjne i internetowe.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, zarekomendowanie ambasadorów, opracowanie planów mediowych, przygotowanie i realizacja wersji obcojęzycznej spotów (napisy w języku angielskim).
Start działań zaplanowano na początek maja br., a zakończenie na 30 listopada 2018 roku.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 lutego br. Ministerstwo Rozwoju planuje do finału przetargu zaprosić maksymalnie trzy agencje.
Dołącz do dyskusji: 5,3 mln zł na kampanię zachęcającą do korzystania z Funduszy Europejskich