SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)

W październiku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej, o 70-80 proc., wzrosły wpływy reklamowe RMF Classic i Eski Rock.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w październiku RMF Classic (Grupa RMF) cennikowo zarobiła z reklam 81,6 proc. więcej niż przed rokiem, a Eska Rock (Grupa Radiowa Time) -  69,8 proc. więcej. Wpływy reklamowe Jedynki (Polskie Radio) wzrosły w skali roku o 39,4 proc., a Radia ZET (Eurozet) - o 29,7 proc.

>>> RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, rekord Radia Maryja

O prawie jedną piątą więcej niż rok wcześniej zarobiły na reklamach Złote Przeboje Pogoda Warszawa (Agora) i Eska Warszawa (Grupa Radiowa Time) - dokładnie o 19,6 i 18 proc. Wpływy reklamowe Tok FM (Agora) wzrosły o 14,3 proc., a Trójki (Polskie Radio) - o 10,5 proc. Natomiast liderujące i pod względem słuchalności, i przychodów reklamowych RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej, a Eska Wrocław (Grupa Radiowa Time) - 6,5 proc. więcej.

>>> Spektakularny wzrost radia Złote Przeboje, tracą rozgłośnie regionalne
 

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  X.2012 X.2011
RMF FM 92 563 400 zł 86 373 380 zł
Radio ZET 65 546 635 zł 50 521 950 zł
Polskie Radio Trójka 15 453 570 zł 13 983 110 zł
Polskie Radio Jedynka 10 896 310 zł 7 818 450 zł
Eska Rock 5 832 840 zł 3 435 260 zł
Eska Warszawa 5 278 120 zł 4 471 830 zł
TOK FM 5 247 260 zł 4 589 470 zł
Eska Wrocław 5 180 012 zł 4 861 280 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa 4 688 657 zł 3 921 355 zł
RMF Classic 4 369 913 zł 2 406 205 zł
monitorowane stacje razem 330 848 731 zł 277 734 501 zł


 

Dołącz do dyskusji: 19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl