1-sekundowa kampania Dosi
Trudna sytuacja rynkowa prowadzi do coraz większej konkurencji cenowej zwłaszcza wśród producentów proszków do prania należących do segmentu ekonomicznego. W celu zwiększenia swojej konkurencyjności Reckitt Benckiser wprowadził nową promocję "Dosia 500 g za 1,99 zł". Jednocześnie aby zwiększyć zauważalność zarówno promocji jak również marki Dosia, postanowiono użyć formatu 1 sekundowego.
Grupę docelową stanowią kobiety w młodym i średnim wieku, posiadające rodziny i dysponujące skromnym budżetem, dla których jakość za przystępną cenę gra główną rolę przy wyborze środków czystościowych.
W komunikacji pokazany jest packshot, na który dynamicznie najeżdża cena promocyjna. Całość przekazu wzmocniona jest charakterystycznym efektem dźwiękowym w celu wzmocnienia zauważalności w bloku reklamowym.
Reklama emitowana była od 21 do 27 października w telewizji Polsat. Planowaniem i kupnem mediów zajmował się The Media Edge.
Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski
Dyrektor artystyczny: Wojtek Sobczyński
Przedstawiciel klienta:
Krzysztof Kamiński
Marcin Kuchta
Przedstawiciele agencji:
Joanna Łojko
Natalia Krzyśków
Dołącz do dyskusji: 1-sekundowa kampania Dosi