Nokian WR G2 - zmieniłem
2010-12-09 11:08:05 - Jacek
na nowe Firestone Winterhawk 2 Evo (Made in Poland).
Różnica jest kolosalna. W końcu autem da się kierować i na zakrętach jedzie
po łuku, a nie po stycznej. Nokiany nie były łyse, ani zużyte - miały ponad
7 mm bieżnika i jedną zimę za sobą. Widocznie nie wszystko, co drogie to
dobre.
Jacek
Re: Nokian WR G2 - zmieniłem
2010-12-09 11:22:49 - Clawfinger
> Niedawno pisałem tu o problemach z Nokianami WR G2 i właśnie dziś
> zmieniłem na nowe Firestone Winterhawk 2 Evo (Made in Poland).
> Różnica jest kolosalna. W końcu autem da się kierować i na zakrętach
> jedzie po łuku, a nie po stycznej. Nokiany nie były łyse, ani zużyte -
> miały ponad 7 mm bieżnika i jedną zimę za sobą. Widocznie nie wszystko,
> co drogie to dobre.
> Jacek
EEEEEE tam, Ja jeżdżę drugi sezon na moich 245/45R18 i jakoś żadnego
problemu nie widzę. Skręca dobrze, rusza bez gadania, hamuje prawidłowo
..... a Winterhawki miałem na Astrze i były do dupy :-)
Pozdro
WOJtek
--
============================
Insignia ST 1.6 Turbo
Wersja Cosmo +dodatki
Kolor czarny
Jeszcze bez naklejki
============================
Re: Nokian WR G2 - zmieniłem
2010-12-09 11:31:46 - Jacek
Jednak ja miałem dziś okazję porównać w identycznych warunkach w odstępie 45
minut jazdę na różnych oponach. Porównanie, że kiedyś w innym aucie było
tak, czy siak nie jest miarodajne.
Jacek
Re: Nokian WR G2 - zmieniłem
2010-12-09 11:33:23 - to
> To dobrze, że Ci się fajnie jeździ. Jednak ja miałem dziś okazję
> porównać w identycznych warunkach w odstępie 45 minut jazdę na różnych
> oponach. Porównanie, że kiedyś w innym aucie było tak, czy siak nie jest
> miarodajne.
No niezbyt bo Nokiany nie były nowe...
--
ignorance is bliss
Re: Nokian WR G2 - zmieniłem
2010-12-09 14:13:13 - Przemysław Czaja
Użytkownik Jacek
> Niedawno pisałem tu o problemach z Nokianami WR G2 i właśnie dziś
> zmieniłem na nowe Firestone Winterhawk 2 Evo (Made in Poland).
> Różnica jest kolosalna. W końcu autem da się kierować i na zakrętach
> jedzie po łuku, a nie po stycznej. Nokiany nie były łyse, ani zużyte -
> miały ponad 7 mm bieżnika i jedną zimę za sobą. Widocznie nie
> wszystko, co drogie to dobre.
Ja zmieniłem z powodu zużycia Ultragripy na Michelin Alpin - na śniegu
są lepsze na suchym i mokrym porównywalne