akcja serwisowa 2.0 TDI

Gabriel'wilk' Data ostatniej zmiany: 2012-01-20 11:30:52

akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-19 19:20:46 - Gabriel'wilk'

tiny.pl/hj476
Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-19 21:42:09 - megrims

On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
> tiny.pl/hj476
> Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
> roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
> materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
> Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
> 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
> świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
> wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
> Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
> nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
> sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.
> pozdrawiam

Szkoda Yeti :(



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 00:11:15 - kor_nick


Użytkownik megrims napisał w wiadomości
news:jf9v71$6rb$1@usenet.news.interia.pl...
> On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
>> tiny.pl/hj476
>> Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
>> roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
>> materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
>> Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
>> 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
>> świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
>> wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
>> Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
>> nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
>> sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.
>> pozdrawiam
>
> Szkoda Yeti :(

nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)




Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 07:39:20 - megrims

On 01/20/12 00:11, kor_nick wrote:
>
> Użytkownik megrims napisał w wiadomości
> news:jf9v71$6rb$1@usenet.news.interia.pl...
>> On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
>>> tiny.pl/hj476
>>> Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
>>> roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
>>> materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku
>>> paliwa.
>>> Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
>>> 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
>>> świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
>>> wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
>>> Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
>>> nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
>>> sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.
>>> pozdrawiam
>>
>> Szkoda Yeti :(
>
> nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)

Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-21 04:04:14 - to

begin megrims

> Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.

I będzie pierwsze prawdziwe Yeti w dieslu.

--
An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 10:09:49 - Arek

W dniu 2012-01-19 19:20, Gabriel'wilk' pisze:
> tiny.pl/hj476
> Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
> roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
> materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
> Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
> 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
> świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
> wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
> Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
> nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
> sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.
> pozdrawiam

Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.

A.



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 13:00:59 - =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?=

Arek wrote:

>
> Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
> drogo by to wyszło.
>

One tez ropa smierdza? :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 13:15:35 - Arek

W dniu 2012-01-20 13:00, Rafał Grzelak pisze:
> Arek wrote:
>
>>
>> Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
>> drogo by to wyszło.
>>
>
> One tez ropa smierdza? :]

Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km. Ale
fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.


A.




Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 16:40:05 - =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?=

Arek wrote:

>
> Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
> Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
>

Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl



Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-30 10:27:53 - Arek

W dniu 2012-01-20 16:40, Rafał Grzelak pisze:
> Arek wrote:
>
>>
>> Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
>> Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
>>
>
> Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
> 1.8 160KM?

Chyba tak, bo skarżą się zarówno posiadacze 1.4 jak i 1.8. Dopiero po
2011 zmienili coś w konstrukcji napinaczy i czegoś tam jeszcze, więc
problem przestał występować. Wszystkie wcześniejsze podobno czeka szybka
wymiana rozrządu, oczywiście na swój koszt:)

A.





Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 11:20:55 - J.F

Użytkownik Gabriel'wilk' napisał w wiadomości grup
>tiny.pl/hj476
>Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu
>2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z
>niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi
>do wycieku paliwa.
>Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane
>silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i
>Seatów. Na całym

A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..

J.




Re: akcja serwisowa 2.0 TDI

2012-01-20 11:30:52 - Grejon

W dniu 2012-01-20 11:20, J.F pisze:

> A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
> Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..

VW OIDP od 2009 już nie stosuje pompowtrysków.


--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS