zimówki premium używki vs tanie nówki

mariuszmo Data ostatniej zmiany: 2010-10-26 10:35:52

zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 11:55:28 - mariuszmo

zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane opony
good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm bieżnika
Poniważ samochód używany ma te swoje 80 tys muszę zrobić parę czynności
eksploatacyjnych więc nie chcę kupować w tym roku drogich zimowek.
Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie gorsze
niż np nowe dębice frigo ?

Do jakiego poziomu bieżnika prawidłowo powinno używać się zimówek?




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 10:47:53 - to

begin mariuszmo

> zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
> opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm
> bieżnika Poniważ samochód używany ma te swoje 80 tys muszę zrobić parę
> czynności eksploatacyjnych więc nie chcę kupować w tym roku drogich
> zimowek. Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą
> wyraźnie gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Ja bym się przekulał rok na tych co masz, a za rok kupił jakieś normalne
zimówki. Jak się będzie jeździć teraz? Tak jak Ci ktoś napisał na śniegu
może być gorzej, ale za to na mokrym będzie pewnie dużo lepiej. A na
suchym o niebo lepiej. Zresztą jak się okaże że Twoim zdaniem po śniegu
jeździ się źle, to przecież możesz wtedy coś zamówić i za 3 dni będziesz
miał. Więc odpuść sobie raczej dębicowe zakupy. ;-)

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 13:11:05 - J.F.

On 23 Oct 2010 10:47:53 GMT, to wrote:
>begin mariuszmo
>> zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
>> opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm
>> bieżnika. Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą
>> wyraźnie gorsze niż np nowe dębice frigo ?
>Ja bym się przekulał rok na tych co masz, a za rok kupił jakieś normalne
>zimówki. Jak się będzie jeździć teraz? Tak jak Ci ktoś napisał na śniegu
>może być gorzej, ale za to na mokrym będzie pewnie dużo lepiej. A na
>suchym o niebo lepiej. Zresztą jak się okaże że Twoim zdaniem po śniegu
>jeździ się źle, to przecież możesz wtedy coś zamówić i za 3 dni będziesz
>miał. Więc odpuść sobie raczej dębicowe zakupy. ;-)

I potem czekac w rowie trzy dni na dostawe ? :-)

Ale w sumie za rok debice tez beda uzywane, i co - nowe kupowac.
Jezdzic na tych co sie ma i patrzec czy dobre, i pisac na grupe :-)

Jakies zawody w przeciaganie liny jak snieg spadnie ? :-)

J.







Re: zimówki premium u?ywki vs tanie nówki

2010-10-23 11:26:02 - to

begin J.F.

> I potem czekac w rowie trzy dni na dostawe ? :-)

No nie przesadzajmy, to nie są jakieś tragiczne opony. Zaryzykuje
stwierdzenie, ze większość polskich kierowców ma opony dużo gorzej
nadające się na zimę niż te. ;-) No i są za darmo.

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 11:59:20 - Waldek Godel

Dnia Sat, 23 Oct 2010 11:55:28 +0200, mariuszmo napisał(a):

> Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie gorsze
> niż np nowe dębice frigo ?
>

będą gorsze, bo guma z czasem twardnieje. Fabrycznie nowe letnie będą
lepsze od kilkuletnich zimówek.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 10:34:25 - to

begin Waldek Godel

> będą gorsze, bo guma z czasem twardnieje. Fabrycznie nowe letnie będą
> lepsze od kilkuletnich zimówek.

Co Ty opowiadasz. Jeździłem jedna zimę na kilkuletnich zimówkach z 5/3 mm
i zapewniam, że były o niebo lepsze od nowych letnich na śniegu czy
lodzie. Na wielu letnich oponach w ogóle nie da się jechać po śniegu. Są
oczywiście takie, na których jakoś się da.

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 01:27:25 - to

begin Tomasz Pyra

> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
> kolcowanymi).
> Natomiast gorzej innych zimówek spisuje się na mokrym, dość szybko się
> też zużywa, jest głośna.
> Ale na śniegu naprawdę niewiele odstaje od kolców.

Czyli jest dobrą oponą śniegową i kiepską zimową. ;-)

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 07:24:33 - MarcinJM

W dniu 2010-10-24 03:27, to pisze:
> begin Tomasz Pyra
>
>> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
>> kolcowanymi).
>> Natomiast gorzej innych zimówek spisuje się na mokrym, dość szybko się
>> też zużywa, jest głośna.
>> Ale na śniegu naprawdę niewiele odstaje od kolców.
>
> Czyli jest dobrą oponą śniegową i kiepską zimową. ;-)

Bo tak naprawde najlepsza zimowka (na zimny, czysty asfalt) bylaby opona
o rzezbie letniej z miekkiej gumy. A te wszystkie zimowki to sa opony
sniegowe.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 12:01:37 - to

begin MarcinJM

>> Czyli jest dobrą oponą śniegową i kiepską zimową. ;-)
>
> Bo tak naprawde najlepsza zimowka (na zimny, czysty asfalt) bylaby opona
> o rzezbie letniej z miekkiej gumy. A te wszystkie zimowki to sa opony
> sniegowe.

No nie wiem. Miałem letnie deszczowe, praktycznie nowe, ponoć z miękkiej
gumy. Jakkolwiek na mokrej drodze w temperaturze ujemnej, nawet ubłoconej
resztkami śniegu, soli i innego syfu trzymały świetnie, to na śniegu była
tragedia. Nie dało się jechać na wprost szybciej niż 30 km/h bo auto
zaczynało jechać w dowolną stronę.

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 13:13:52 - J.F.

On Sun, 24 Oct 2010 07:24:33 +0200, MarcinJM wrote:
>Bo tak naprawde najlepsza zimowka (na zimny, czysty asfalt) bylaby opona
>o rzezbie letniej z miekkiej gumy. A te wszystkie zimowki to sa opony
>sniegowe.

No ale zima nie szukasz opony na zimny suchy i czysty asfalt, tylko na
warunki ktore moga ci sprawic trudnosc.

J.





Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 16:06:40 - Tomasz Pyra

W dniu 2010-10-24 03:27, to pisze:
> begin Tomasz Pyra
>
>> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
>> kolcowanymi).
>> Natomiast gorzej innych zimówek spisuje się na mokrym, dość szybko się
>> też zużywa, jest głośna.
>> Ale na śniegu naprawdę niewiele odstaje od kolców.
>
> Czyli jest dobrą oponą śniegową i kiepską zimową. ;-)

Przy odpowiednio dobranych kryteriach okaże się że najlepszą oponą
zimową jest opona letnia.

Pytanie czy ktoś woli kilka(naście?) razy nie dać rady wyjechać z
parkingu, ale za to mieć 5% wyższą prędkość graniczną w łukach.




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 23:26:10 - Krzysiek Kielczewski

On 2010-10-24, Tomasz Pyra wrote:

> Przy odpowiednio dobranych kryteriach okaże się że najlepszą oponą
> zimową jest opona letnia.
>
> Pytanie czy ktoś woli kilka(naście?) razy nie dać rady wyjechać z
> parkingu, ale za to mieć 5% wyższą prędkość graniczną w łukach.

Jest jeszcze jeden aspekt wyboru opon: dla przeciętnego kierowcy
niewyjechanie z parkingu to kosz kilkudziesięciu złotych na taksówkę do
pracy. Za to zatrzymanie się 15cm za daleko (już na drodze) to może i
parę(naście) tysięcy kosztować... Tam gdzie ja jeżdzę w zimie to w 90%
mam mokry asfalt, czasem z jakimś błotem pośniegowym, po śniegu to jadę
kilka(naście) dni w roku...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-26 01:13:24 - to

begin Tomasz Pyra

> Przy odpowiednio dobranych kryteriach okaże się że najlepszą oponą
> zimową jest opona letnia.

Przy nieodpowiednio. A przy odpowiednio opona, która jest beznadziejna na
mokrym nie może być uznana za dobrą oponę zimową. Są opony na których da
się jechać bez problemu 100-150 po śniegu i 200 po mokrym.

> Pytanie czy ktoś woli kilka(naście?) razy nie dać rady wyjechać z
> parkingu, ale za to mieć 5% wyższą prędkość graniczną w łukach.

Chyba masz doświadczenia z jakimiś dziwnymi zimówkami albo jeszcze
dziwniejszy parking.

--
ignorance is bliss



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 12:39:55 - Tomasz Pyra

W dniu 2010-10-23 11:55, mariuszmo pisze:
> zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
> opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm
> bieżnika
> Poniważ samochód używany ma te swoje 80 tys muszę zrobić parę czynności
> eksploatacyjnych więc nie chcę kupować w tym roku drogich zimowek.
> Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie
> gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Na śniegu te używane będą wyraźnie gorsze, na suchym/mokrym raczej będą
lepsze (zakładam że nie są jakieś bardzo stare, a tylko trochę zużyte).




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 13:26:02 - kml


Użytkownik mariuszmo napisał w wiadomości
news:4cc2b113$0$20994$65785112@news.neostrada.pl...
> Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie
> gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Kup dwie frigo 2 i daj na oś napędzaną a z pozostałych wybierz dwie
najlepsze.

--
pozdrawiam
kml




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 10:53:08 - omega_fan

On 10/23/2010 01:26 PM, kml wrote:
>
> Użytkownik mariuszmo napisał w wiadomości
> news:4cc2b113$0$20994$65785112@news.neostrada.pl...
>> Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie
>> gorsze niż np nowe dębice frigo ?
>
> Kup dwie frigo 2 i daj na oś napędzaną a z pozostałych wybierz dwie
> najlepsze.
>

Bullshit.
Nie bierz tych Frigo bo to syf jest, w ostatnim (zeszlotygodniowym)
Motorze byl test i porownanie Frigo 2 i Kormoranow z normalnymi oponami.
Wnioski - Frigo to opona typowo sniegowa, czyli na sniegu najlepiej z
testowanych a w kazdych innych warunkach totalna porazka, w
szczegolnosci na mokrym asfalcie - czyli takiej nawierzchni, po ktorej w
zimie jezdzi sie najczesciej.

Jak mowi stare porzekadlo - opony Debica, zakret i kaplica.





Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 11:56:39 - kml

Użytkownik omega_fan napisał w wiadomości
news:ia3ghk$2k2$3@news.onet.pl...
> Bullshit.
> Nie bierz tych Frigo bo to syf jest, w ostatnim (zeszlotygodniowym)
> Motorze byl test i porownanie Frigo 2 i Kormoranow z normalnymi oponami.
> Wnioski - Frigo to opona typowo sniegowa, czyli na sniegu najlepiej z
> testowanych a w kazdych innych warunkach totalna porazka, w
> szczegolnosci na mokrym asfalcie - czyli takiej nawierzchni, po ktorej w
> zimie jezdzi sie najczesciej.
>
> Jak mowi stare porzekadlo - opony Debica, zakret i kaplica.

To teraz wierzymy w obiektywność prasy branżowej? Powiem tak, dwie zimy temu
jeździłem po mieście na letnich i dopóki nie było śniegu to było ok, jak
spadł snieg to było bardzo nie ok. Z firgo 2 nie mam żadnych traumatycznych
doświadczeń mokro asfaltowych, ale może dlatego że ja od zimówki oczekuję
potencjału na śniegu a nie na asfalcie. Zeszła zima pokazała ile może być
śniegu nawet w mieście. Dla mnie sprawdzianem opon zimowych jest wyjazd w
góry i tutaj frigo 2 pokazały klasę.

Zgadzam się z obiegową opinią dotyczącą letnich opon dębicy, ale nadal
pozostaje przy swoim i uważam, że frigo 2 są naprawde w porzadku. Cena też
jest sympatyczna.

Dalsza dyskusja nie ma sesnu większego, w tym wątku wypowiedziały się
obydwie strony i teraz każda osoba czytająca może sama wyciągnąć wnioski ;)

--
pozdrawiam
kml




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 12:56:42 - J.F.

On Mon, 25 Oct 2010 10:53:08 +0200, omega_fan wrote:
>Nie bierz tych Frigo bo to syf jest, w ostatnim (zeszlotygodniowym)
>Motorze byl test i porownanie Frigo 2 i Kormoranow z normalnymi oponami.
>Wnioski - Frigo to opona typowo sniegowa, czyli na sniegu najlepiej z
>testowanych a w kazdych innych warunkach totalna porazka, w
>szczegolnosci na mokrym asfalcie - czyli takiej nawierzchni, po ktorej w
>zimie jezdzi sie najczesciej.
>Jak mowi stare porzekadlo - opony Debica, zakret i kaplica.

No coz - kolega mial Frigo 2 i jakos zima na nich zakrety przejezdzal.
Fakt ze byl z gatunku spokojniej jezdzacych.

Ja mam teraz caloroczne debice i na deszcz tez nie narzekam.

J.





Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 15:44:31 - ąćęłńóśźż

Opowiem Ci po zimie, wkładamy nówki Frigo na jeden wózek.

Na Dębicach (jeszcze starych tzw. uniroyalkach D-94 i D-121) przejeździłem paręset tysięcy km i żyję.


-----

| Nie bierz tych Frigo bo to syf jest, w ostatnim Motorze byl test i porownanie Frigo 2 i Kormoranow z normalnymi oponami.
| Wnioski - Frigo to opona typowo sniegowa, czyli na sniegu najlepiej z testowanych a w kazdych innych warunkach totalna porazka, w
szczegolnosci na mokrym asfalcie - czyli takiej nawierzchni, po ktorej w zimie jezdzi sie najczesciej.




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 16:05:29 - omega_fan

On 10/25/2010 03:44 PM, ąćęłńóśźż wrote:
> Opowiem Ci po zimie, wkładamy nówki Frigo na jeden wózek.
>
> Na Dębicach (jeszcze starych tzw. uniroyalkach D-94 i D-121) przejeździłem paręset tysięcy km i żyję.

No jasne, ze da sie jezdzic na wszystkim... ale wolalbym nie wyjmowac
swojego silnika z bagaznika innego auta po awaryjnym hamowaniu na mokrym
- bo zaoszczedzilem 250 zl na komplecie opon (jak czesto sie je kupuje?
raz na kilka lat w moim przypadku). Co jak co, ale na oponach nie ma co
oszczedzac.




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 16:18:12 - ąćęłńóśźż

To nic nie da.
Myśląc o swoich nowych super duper zimówkach będziesz jeszcze szybciej jechał i jeszcze później hamował.
Sprawdzone na amerykańskich naukawcach.


-----

| ale wolalbym nie wyjmowac swojego silnika z bagaznika innego auta po awaryjnym hamowaniu na mokrym - bo zaoszczedzilem 250 zl na
komplecie opon.
| Co jak co, ale na oponach nie ma co oszczedzac.




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 17:14:00 - J.F.

On Mon, 25 Oct 2010 16:05:29 +0200, omega_fan wrote:
>On 10/25/2010 03:44 PM, ąćęłńóśźż wrote:
>> Na Dębicach (jeszcze starych tzw. uniroyalkach D-94 i D-121) przejeździłem paręset tysięcy km i żyję.
>
>No jasne, ze da sie jezdzic na wszystkim... ale wolalbym nie wyjmowac
>swojego silnika z bagaznika innego auta po awaryjnym hamowaniu na mokrym
>- bo zaoszczedzilem 250 zl na komplecie opon (jak czesto sie je kupuje?
>raz na kilka lat w moim przypadku). Co jak co, ale na oponach nie ma co
>oszczedzac.

A z drugiej strony - jesli nie widac roznicy to po co przeplacac.
Widac roznice ? :-)

Osobiscie klalem tylko na Kormorana Impulsera na sniegu [a to letnia
opona, naprawde letnia], Barum Brilance i Polaris - choc trudno
powiedziec czy klniecie mialo podstawy - to sie da obiektywnie
stwierdzic tylko na torze w bezposrednim porownaniu.

J.




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-25 10:50:15 - omega_fan

On 10/23/2010 11:55 AM, mariuszmo wrote:
> zastanawiam się bo kupilem samochód i dostałem od znajomego używane
> opony good year eagle ultra grip, brak uszkodzeń i mają jeszcze z 5 mm
> bieżnika
> Poniważ samochód używany ma te swoje 80 tys muszę zrobić parę czynności
> eksploatacyjnych więc nie chcę kupować w tym roku drogich zimowek.
> Czy takie uzywki klasy premium ale już trochę zajechane będą wyraźnie
> gorsze niż np nowe dębice frigo ?

Akurat od Debica Frigo to wszystko bedzie lepsze, z wyjatkiem jazdy na
kopnym sniegu.





Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 20:37:17 - Michał Gut

> Co Ty opowiadasz. Jeździłem jedna zimę na kilkuletnich zimówkach z 5/3 mm
> i zapewniam, że były o niebo lepsze od nowych letnich na śniegu czy
> lodzie. Na wielu letnich oponach w ogóle nie da się jechać po śniegu. Są
> oczywiście takie, na których jakoś się da.


mam takie same doswiadczenia. stare zimowki zachowuja sie pod kazdym
wzgledem lepiej od letnich nowek. guma zmienia swoje wlasciwosci ale nadal
jest przepastna roznica pomiedzy zimowkami a letnimi.

dla autora watku:
jezdzij na tych uzywanych zimowkach. 5mm to jeszcze od cholery bieznika:)
a jak juz zdecydujesz sie na nowki - imho odpuisc frigo - znam oobe ktora
sobei chwali. ale ja jestem mocno zrazony do debic. obecnie mam michelin
alpin 3 - za nic nie zamienie na inne. absolutnie debesciackie.
imho zwracaja sie przy pierwszym uniknietym dzwonie
moje to juz zarabiaja;P




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-23 21:19:28 - kml


Użytkownik Michał Gut napisał w
wiadomości news:i9va0k$7f4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> jezdzij na tych uzywanych zimowkach. 5mm to jeszcze od cholery bieznika:)
> a jak juz zdecydujesz sie na nowki - imho odpuisc frigo - znam oobe ktora
> sobei chwali. ale ja jestem mocno zrazony do debic. obecnie mam michelin
> alpin 3 - za nic nie zamienie na inne. absolutnie debesciackie.
> imho zwracaja sie przy pierwszym uniknietym dzwonie
> moje to juz zarabiaja;P

Do letnich dębic tez jestem nastawiony negatywanie, ale zimówki są naprawde
ok.

--
pozdrawiam
kml




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 00:34:47 - Michał Gut

> Do letnich dębic tez jestem nastawiony negatywanie, ale zimówki są
> naprawde ok.

chyba zaryzykuje jak skoncza mi sie michalki
tanie sa dosc(165 vs 270 za michalki) a opinie sa pozytywne o frigo.

jakby nie patrzec to na komplecie 4 stowy w kieszeni






Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 02:05:21 - Tomasz Pyra

W dniu 2010-10-24 00:34, Michał Gut pisze:
>> Do letnich dębic tez jestem nastawiony negatywanie, ale zimówki są
>> naprawde ok.
>
> chyba zaryzykuje jak skoncza mi sie michalki
> tanie sa dosc(165 vs 270 za michalki) a opinie sa pozytywne o frigo.

To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
kolcowanymi).
Natomiast gorzej innych zimówek spisuje się na mokrym, dość szybko się
też zużywa, jest głośna.
Ale na śniegu naprawdę niewiele odstaje od kolców.



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-24 09:39:34 - kml


Użytkownik Tomasz Pyra napisał w wiadomości
news:4cc37840$0$27024$65785112@news.neostrada.pl...

> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
> kolcowanymi).
> Natomiast gorzej innych zimówek spisuje się na mokrym, dość szybko się też
> zużywa, jest głośna.
> Ale na śniegu naprawdę niewiele odstaje od kolców.

Zeszłej zimy nie bardzo pamiętam jazdę po mokrym :) Wracałem z gór jak było
raczej ciepło czyli coś koło +1*C i nie odczułem jakiejś nerwowości na
wilgotnym asfalcie. Ja jestem zadowolony, najbardziej z ceny :)

--
pozdrawiam
kml




Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-26 09:43:21 - Jakub Witkowski

W dniu 2010-10-24 02:05, Tomasz Pyra pisze:
> W dniu 2010-10-24 00:34, Michał Gut pisze:
>>> Do letnich dębic tez jestem nastawiony negatywanie, ale zimówki są
>>> naprawde ok.
>>
>> chyba zaryzykuje jak skoncza mi sie michalki
>> tanie sa dosc(165 vs 270 za michalki) a opinie sa pozytywne o frigo.
>
> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami kolcowanymi).

Ale które frigo?

--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.



Re: zimówki premium używki vs tanie nówki

2010-10-26 10:35:52 - omega_fan

On 10/26/2010 09:43 AM, Jakub Witkowski wrote:
> W dniu 2010-10-24 02:05, Tomasz Pyra pisze:
>> W dniu 2010-10-24 00:34, Michał Gut pisze:
>>>> Do letnich dębic tez jestem nastawiony negatywanie, ale zimówki są
>>>> naprawde ok.
>>>
>>> chyba zaryzykuje jak skoncza mi sie michalki
>>> tanie sa dosc(165 vs 270 za michalki) a opinie sa pozytywne o frigo.
>>
>> To jest najlepsza opona do jazdy po śniegu jaka jest (poza oponami
>> kolcowanymi).
>
> Ale które frigo?

Frigo 2.
Jedna z najlepszych na sniegu i najgorszych na suchym/mokrym asfalcie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS