Padające sprzęgło

syntax error Data ostatniej zmiany: 2010-11-22 15:46:12

Padające sprzęgło

2010-11-20 16:44:22 - syntax error

W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to zdiagnozować?




Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 16:26:45 - to

begin syntax error

> W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to
> zdiagnozować?

Po tym że wstaje. Skoro wstało, to znaczy, że wcześniej padło, bo inaczej
nie musiałoby wstawać.

--
ignorance is bliss



Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 16:51:42 - Waldek Godel

Dnia Sat, 20 Nov 2010 16:44:22 +0100, syntax error napisał(a):

> W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to zdiagnozować?

to zależy, jak padnie na beton, to robi brzdęk a jak na nogę, to ałaaaaa
kurwaaaaa

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.



Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 17:30:30 - Pszemol

syntax error wrote in message
news:ic8qcn$ssa$1@node1.news.atman.pl...
> W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło?
> Jak to zdiagnozować?

Po tym, że na niskich biegach auto wchodzi szybko
w obroty bez odpowiedniego przyspieszania kół...
Innymi słowy, sprzęgło zaczyna się ślizgać pod dużymi
obciążeniami (niskie biegi).





Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 18:49:11 - syntax error

> Po tym, że na niskich biegach auto wchodzi szybko
> w obroty bez odpowiedniego przyspieszania kół...
> Innymi słowy, sprzęgło zaczyna się ślizgać pod dużymi
> obciążeniami (niskie biegi).


Dzięki za wyjaśnienia. Czyli tzw. ślizgające się sprzęgło oznacza kłopoty.
Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)




Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 19:12:10 - Czarek Daniluk

W dniu 2010-11-20 18:49, syntax error pisze:
>> Po tym, że na niskich biegach auto wchodzi szybko
>> w obroty bez odpowiedniego przyspieszania kół...
>> Innymi słowy, sprzęgło zaczyna się ślizgać pod dużymi
>> obciążeniami (niskie biegi).
>
>
> Dzięki za wyjaśnienia. Czyli tzw. ślizgające się sprzęgło oznacza kłopoty.
> Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)

Może się ślizgać bo mógł paść simmering na wale korbowym i zalało je
olejem, mógł paść simmering na wałku sprzęgłowym i zalało je olejem
przekładniowym.

Widziałem już i wpadnięte łożyska w docisk i tarcze sprzęgłowe po
wyjęciu składające się tylko i wyłącznie z metalu ;) i jeszcze dużo
innych przypadków - większość dlatego że kierownik jeździł i jeździł
dopóki nie stanęła fura.

Pozdrawiam !



Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 19:14:29 - arek.pp

On 20 Lis, 18:49, syntax error
wrote:

> Dzi ki za wyja nienia. Czyli tzw. lizgaj ce si sprz g o oznacza k opoty.
> Co jeszcze mo na o ko cz cym si sprz gle napisa ?:-)

W jednym aucie miałem mocne wibracje pedału sprzęgła - czuło się
dosłownie, jakby sprzęgło miało sie rozpaść :).
Jednak nie było efektu slizgania.
Innym razem rzeczywiście bylo slizganie sie sprzegła i lekki smród
spalenizny..



Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 19:33:34 - Piter

na ** p.m.s ** syntax error pisze tak:

> Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)

Ciężko wchodzi wsteczny, pedał się robi flakowaty, trudno delikatnie
ruszyć, szumi przy rozpędzaniu i auto słabo przyśpiesza jakby oponki
niedopompowane były.

--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98



Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 20:10:58 - Pszemol

Piter wrote in message
news:Xns9E36C6F892AFCviko@localhost.net...
> na ** p.m.s ** syntax error pisze tak:
>
>> Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)
>
> Ciężko wchodzi wsteczny, pedał się robi flakowaty, trudno delikatnie
> ruszyć, szumi przy rozpędzaniu i auto słabo przyśpiesza jakby oponki
> niedopompowane były.

A to przy niedopompowanych oponkach auto słabiej przyspiesza? :-)))




Re: Padające sprzęgło

2010-11-20 23:21:46 - arek.pp

On 20 Lis, 20:10, Pszemol wrote:

>
> A to przy niedopompowanych oponkach auto s abiej przyspiesza? :-)))

A zmierz przy dwóch i potem przy połowie, albo zero trzy bara... :)



Re: Padające sprzęgło

2010-11-21 07:34:13 - Pszemol

arek.pp wrote in message
news:13670b1a-6fe0-4b99-9f3b-5046e815a65c@b25g2000vbz.googlegroups.com...
> On 20 Lis, 20:10, Pszemol wrote:
>> A to przy niedopompowanych oponkach auto s abiej przyspiesza? :-)))
>
> A zmierz przy dwóch i potem przy połowie, albo zero trzy bara... :)

A jak to mam zmierzyć? Jakich strat siły ciągu mam się spodziewać?





Re: Padające sprzęgło

2010-11-21 00:31:42 - Piter

na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

> A to przy niedopompowanych oponkach auto słabiej przyspiesza? :-)))

Jak długo masz samochód? Nie czujesz różnicy jak w kole jest 0,9 a 1,4?
albo jak zatankujesz do pełna albo jak teściowa wsiądzie? :)

--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98



Re: Padające sprzęgło

2010-11-21 07:33:38 - Pszemol

Piter wrote in message
news:Xns9E3755FF3647viko@localhost.net...
> na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>
>> A to przy niedopompowanych oponkach auto słabiej przyspiesza? :-)))
>
> Jak długo masz samochód? Nie czujesz różnicy jak w kole jest 0,9 a 1,4?
> albo jak zatankujesz do pełna albo jak teściowa wsiądzie? :)

Szczerze mówiąc nie czuję... Ty czujesz?
Czy Ty czujesz spadek mocy po zatankowaniu do pełna??
Ja jakoś wątpię abym miał szansę poczuć spadek ciągu
spowodowany wzrostem masy - 50kg dla 3,5 litrowego
silnika 6 cylindrowego o mocy maksymalnej 286 koni jest jak
sądzę niezauważalne... Zwłaszcza że autko waży ok. 1600kg.

A już że przy niedopompowanych miałby słabo przyspieszać?
Pierwsze słyszę...

Wracając do sprzęgła - nie chodzi tu o spadek mocy a raczej
ewidentny poślizg sprzęgła, czyli silnik wkręca się wtedy
w obroty szybciej niż wkręcają się w obroty koła... Daje się
to zauważyć najlepiej na niskich biegach lub pod górkę...




Re: Padające sprzęgło

2010-11-22 01:14:08 - Piter

na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

> Czy Ty czujesz spadek mocy po zatankowaniu do pełna??

Nie no spadku mocy nie ma tylko samochód jest cięższy i dlatego wolę
jeździć golfem niż passatem, który jest cięższy o około 300kg.


--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98



Re: Padające sprzęgło

2010-11-22 14:24:01 - Pszemol

Piter wrote in message
news:Xns9E38C91BEA9Aviko@localhost.net...
> na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>
>> Czy Ty czujesz spadek mocy po zatankowaniu do pełna??
>
> Nie no spadku mocy nie ma tylko samochód jest cięższy i dlatego wolę
> jeździć golfem niż passatem, który jest cięższy o około 300kg.

Masz w pasku dziadoski silnik...
Jak byś miał w nim wolnossący 3,2 litra V6 to by Ci się nim dobrze jeździło
:-)




Re: Padające sprzęgło

2010-11-22 15:46:12 - Piter

na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

> Jak byś miał w nim wolnossący 3,2 litra V6 to by Ci się nim dobrze
> jeździło

Jeździłem też passatem B4 1.8 i Dieslem i to samo ciężki kloc.
Bo ja wiem hmm muszę spróbować ;)

Chyba przyzwyczaiłem się do gaźnikowego zasilania i do nerwicy mnie
doprowadza wolne opadanie obrotów we wtrysku.

--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS