problemy z ręcznym
2010-11-26 08:29:39 - Mateusz
Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie
można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.
Pozdrawiam
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 09:24:52 - Maciek
>można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.
....przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi
sie wdzierac woda. Efektrm jest rdza w pancerzu lub kostka lodu, czym to
skutkuje mozna sie domyslic - opinia mojego mechaniora, podobno efekt
wystepuje dosc czesto w VW nie pamietam modeli, pancerz wyprofilowany przy
kole na ksztalt litery U.
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 11:07:40 - Mateusz
> ...przy mocowaniu pancerza przy tylnich kolach w niektorych samochodach lubi
> sie wdzierac woda. Efektrm jest rdza w pancerzu lub kostka lodu, czym to
> skutkuje mozna sie domyslic - opinia mojego mechaniora, podobno efekt
> wystepuje dosc czesto w VW nie pamietam modeli, pancerz wyprofilowany przy
> kole na ksztalt litery U.
Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za
powrót linki ? ewentualnie, można jakoś samemu wymienić/przyciąć taki
pancerz ? pewnie będą potrzebne specjalne przycinarki do pancerza
tak ? chyba, że się kupuje na dana długość już. autko to yaris 2001, z
tyłu ma tarcze.
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 11:20:16 - DoQ
> Rozumiem. Mam rozumieć, że to właśnie pancerz jest odpowiedzialny za
> powrót linki ? ewentualnie, można jakoś samemu wymienić/przyciąć taki
> pancerz ? pewnie będą potrzebne specjalne przycinarki do pancerza
> tak ? chyba, że się kupuje na dana długość już. autko to yaris 2001, z
> tyłu ma tarcze.
Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 11:35:58 - Mateusz
> Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.
Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa
zapieczeniu ? wystarczy zdjąć koło i poobserwować ruchy na zacisku ?
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 11:46:26 - DoQ
>> Najprościej i często najtaniej kupić całe linkę/linki.
> Spoko. Jak zdiagnozować która linka (prawa czy lewa) uległa
> zapieczeniu ? wystarczy zdjąć koło i poobserwować ruchy na zacisku ?
To zależy od konstrukcji - w niektórych widać b.dobrze korozję i można
pociągnąć za centralą linkę. Generalnie dobrze wymienić za jednym
zamachem obie. Do mnie akurat kosztują jakieś 23pln/szt - więc nie jest
to jakiś wielki wydatek, a święty spokój jest bezcenny ;>
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 12:53:13 - Mateusz
wraca to jest to wina tylko i wyłącznie linki nie ? a zacisk i jego
elementy ? wiem, że to już inna bajka, bo tam już jest hydraulika ale
tłoczek i cylinderki też lubią się zapiekać.
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 13:39:28 - DoQ
> Tylko tak w sumie, to przecież nie musi być tak, że jak ręczny nie
> wraca to jest to wina tylko i wyłącznie linki nie ? a zacisk i jego
> elementy ? wiem, że to już inna bajka, bo tam już jest hydraulika ale
> tłoczek i cylinderki też lubią się zapiekać.
No tak może być. W zasadzie nie mam szklanej kuli...
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 13:45:55 - Mateusz
> No tak mo e by . W zasadzie nie mam szklanej kuli...
wiem wiem, w sumie przydała by się. Tylko jakby coś na zaciskach się
zapiekło to hamulec roboczy też by szwankował nie... ?
Re: problemy z ręcznym
2010-11-26 16:05:45 - grzech
pzdr
On 26 Lis, 08:29, Mateusz
> Witam prawie weekendowo !
>
> Jeżeli po spuszczeniu z ręcznego trzeba odczekiwać ok 10s. to gdzie
> można by się pokusić o sparowanie ? Linki miałem wymieniane rok temu.
>
> Pozdrawiam