Tegoroczna edycja Złotych Spinaczy, konkursu dla najlepszej kampanii PR 2012 roku zakończyła się wielkim sukcesem Headlines Porter Novelli , która została wyróżniona statuetką za Projekt „Polka w ciąży” w kategorii „Kampania Edukacyjna”.
Polka w ciąży to kampania pokazująca wiele aspektów związanych z ciążą, w tym te wcześniej przemilczane, jak poronienia i niepłodność.
Poprzez edukację o znaczeniu i roli hormonów w ciąży dająca wiedzę i przekonanie, że marzenie o byciu mamą jest realne.
Nagroda jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ od lat specjalizujemy się w działaniach w obszarze healthcare. Edukacja stanowi esencję działań PR, ale jest zarazem ogromnym wyzwaniem, gdy dotyczy tak wrażliwych zagadnień, jak te, których dotyczyła Polka w ciąży. Staramy się zawsze być jak najbliżej osób, do których kierujemy działania, by były one skuteczne i odpowiadały na ich potrzeby. Nasze unikalne doświadczenie pomaga nam łączyć w projektach najnowocześniejsze narzędzia z udziałem najlepszych ekspertów w danej dziedzinie. – powiedziała Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Dyrektor działu Healtcare&Life, Headlines Porter Novelli.
Nasze projekty zostały nominowane do II etapu konkursu w czterech kategoriach:
Polka w ciąży w kategorii Kampania edukacyjna i w sektorze usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
Gap - Hello Warsaw w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy
New Look - od imigranta do native speakera w kategorii PR produktu
W wydarzeniu wziął udział Charlie de Mierre, Dyrektor Kreatywny Porter Novelli w Londynie. Jego wystąpienie „Top 10 najważniejszych kampanii realizowanych przez agencje PR na świecie” otwierało konferencję. Była to prezentacja najciekawszych, najbardziej kreatywnych kampaniach PR, które stały się inspiracją dla branży reklamowej i marketingowej.
PR FORUM jest jednodniową konferencją, w której uczestniczy około 180 - 200 osób. Są to w szczególności dyrektorzy działów komunikacji, marketingu i public relations, szefowie i pracownicy agencji PR, eksperci i specjaliści public relations oraz rzecznicy prasowi przedsiębiorstw, administracji publicznej i organizacji pozarządowych.
PR FORUM to jedyne w kraju branżowe wydarzenie, podczas którego będzie można spotkać najlepszych polskich i zagranicznych specjalistów z zakresu komunikacji, wymienić się poglądami podczas sesji plenarnych, poznać najnowsze trendy w PR i nawiązać nowe kontakty.
Headlines Porter Novelli jest firmą, która od 16 lat w Polsce, a od 6 w globalnej sieci Porter Novelli, jest specjalistą w komunikacji. Naszą rolą jest zmiana opinii, decyzji, postrzegania i zachowań. Zajmujemy się identyfikacją właściwej "zmiany", odkryciem czynnika, który ją wywoła i aktywuje. Nasze kampanie są naszą siłą i inspiracją dla nas, naszych klientów i ich marek. W naszej agencji pracuje dedykowany zespół specjalistów od komunikacji, z wykształceniem i wieloletnią praktyką w PR, podchodzący do projektów wielowątkowo, łącząc oryginalne i twórcze myślenie, by zmieniać percepcję, podnosić świadomość i budować wiarę. Nasi eksperci zostali wyróżnieni najbardziej prestiżowymi nagrodami branżowymi, takimi jak Złote Spinacze i Protony.