Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ziko Apteki ponownie nagrodzone Laurem Konsumenta

150x110

W 2011 roku aż 2 Laury Konsumenta trafiły do Aptek Ziko – pierwszy to „Odkrycie Roku 2011” dla aptek stacjonarnych sieci oraz kolejny już Laur Klienta dla apteki internetowej, www.e-zikoapteka.pl.

Oddając swoje głosy na Apteki Ziko, konsumenci po rak kolejny docenili zawsze niskie ceny oraz wysoką jakość świadczonych usług, a więc dwa zasadnicze wyróżniki Ziko Aptek, które zagwarantowały sieci sukces i możliwość dynamicznego rozwoju.

Obok najniższych na rynku cen, dużym uznaniem pacjentów cieszy się szeroki asortyment preparatów aptecznych oraz kosmetyków, jak i również bogaty wachlarz usług dodatkowych.

W aptekach Ziko podczas indywidualnych spotkań, można skorzystać z darmowych, profesjonalnych porad dotyczących skóry i cery, porozmawiać o interakcjach leków czy odżywianiu. Spotkania z pacjentami odbywają się w ramach Programu Opieki Farmaceutycznej, organizowanego pod patronatem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Farmaceuci pracujący w Ziko biorą również aktywny udział w redagowaniu kolorowego poradnika dla pacjentów – „Czasu na zdrowie” – który porusza podstawowe zagadnienia związane ze zdrowiem i urodą. Pacjenci mogą go otrzymać gratis we wszystkich aptekach sieci.

Apteki uczestniczą też w licznych akcjach profilaktycznych. W tym celu Ziko nawiązało współpracę z lekarzami. Dzięki podjęciu owych działań pacjenci mogą korzystać z bezpłatnych badań. M.in. mieli okazję zbadać się w kierunku wykrycia osteoporozy czy też uczestniczyć w badaniach wzroku.

Tak szeroki wachlarz oferowanych usług, w połączeniu z niezwykle konkurencyjnymi cenami, to recepta na sukces Aptek Ziko. Aktualnie, założona w 2005 roku sieć, obejmuje już 22 stacjonarne punkty oraz prowadzi sprzedaż wysyłkową na www.e-zikoapteka.pl.

„Nasza aktualna strategia to rozwój, ale otwierając nowe apteki, zawsze pamiętamy, że najważniejszy jest pacjent, którego lojalność ten rozwój umożliwia. Dlatego też nasze działania ukierunkowane są pod kątem oczekiwań pacjenta, a nie samej strategii ekonomicznej.” – mówi Katarzyna Zając odpowiedzialna za marketing w sieci Ziko.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS