Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Serwisy satelickie w e-marketingu. Startuje jestKlient.pl

150x110

Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku” to jedna z kluczowych zasad inwestowania. Równie nierozsądne jak lokowanie wszystkich pieniędzy w jednej inwestycji jest opieranie internetowej obecności przedsiębiorstwa na jednym źródle ruchu. Jednak by dywersyfikacja była opłacalna, dodatkowe źródła nie mogą angażować zbyt wiele czasu i środków przedsiębiorstwa. W tej roli sprawdza się startująca niebawem usługa jestKlient.pl.

Niezależnie od tego czy mówimy o małym sprzedawcy obecnym na Allegro, czy o dużej korporacji mającej własną witrynę pozycjonowaną przez agencję SEO - ograniczanie się do jednego źródła ruchu jest ryzykowne. Allegro może zmienić regulamin lub prowizje a pozycjonowana witryna może dostać bana w Google - to tylko najbardziej oczywiste z czarnych scenariuszy.

Współgrają z tym przyzwyczajenia internautów, którzy coraz mocniej oczekują wyboru formy i miejsca konsumpcji oferty w internecie - na głównej witrynie firmy, w sieciach społecznościowych, na YouTube, na oddzielnych witrynach produktowych, witrynach powiązanych kampanii społecznych, czy po prostu na okazjonalnych landing page’ach. Model obecności: strona główna + przyczółki satelickie daje przewagę w Google i jest korzystny wizerunkowo.

Na taki satelicki przyczółek, uzupełniający główną witrynę, zdecydować się tym łatwiej im niższe koszty finansowe i czasowe wiążą się z jego zbudowaniem i utrzymaniem. To właśnie najmocniejsze punkty usługi jestKlient.pl, której start w nowej odsłonie przewidziano na pierwszą połowę października.

Usługa to pakiet dwóch elementów: gotowa witryna internetowa + ruchu rozliczany efektywnościowo. Jak  to działa? Przedsiębiorca przychodzi do jestKlient.pl z własną domeną, wybiera wygląd witryny z listy proponowanych szablonów i ustala miesięczny budżet. Na utworzonej w ten sposób witrynie zamieszcza treść – od teraz wszystkim zajmują się specjaliści jestKlient.pl, a przedsiębiorcy pozostaje odbierać maile i telefony od klientów. Nie trzeba więc ponosić żadnych finansowych kosztów startowych, a koszty czasowe są minimalne. Budżet miesięczny rozliczany jest efektywnościowo, tj. w zależności od liczby wypełnionych formularzy kontaktowych, zapisów na newsletter, wizyt potencjalnych klientów odwiedzających stronę lub kontaktów telefonicznych.

JestKlient.pl zastępuje zatem usługi firm hostingowych, agencji interaktywnych i agencji SEM (SEO+PPC). Nie ograniczamy się do samego generatora witryn. Internet to nie telewizja, tutaj nie można udostępnić ofertę odbiorcom i liczyć, że się z nią zapoznają. Internautów trzeba aktywnie ściągać na witrynę i aktywnie zamieniać ich w klientów. Cel jestKlient.pl to integrowanie wszystkich tych komponentów przy minimalnym zaangażowaniu przedsiębiorcy.

jestKlient.pl nie płacisz więc za wykonanie witryny ani za hosting. Wybierasz tylko odpowiedni do twoich celów szablon witryny z listy propozycji, a hosting zupełnie cię nie interesuje. Żeby pozyskać ruch, nie musisz podejmować współpracy z agencjami SEO ani samodzielnie konfigurować (często nieudolnie) kampanii AdWords, nie zastanawiasz się jaki ruch będzie najtańszy i najbardziej relewantny. Przychodzisz i płacisz tylko za efekt.

To intratna propozycja dla najróżniejszych typów przedsiębiorców. Dla drobnego przedsiębiorcy, takiego jak hydraulik czy serwisant pralek strona stworzona w jestKlient.pl będzie główną witryną, uzupełnianą tylko przez wizytówki w Google Maps i serwisach typu yellow pages. Dla sprzedawcy z Allegro będzie stanowić jego „drugą nogę”, częściowo uniezależniającą go od platformy i pozwalającą zbudować własną markę w internecie. Dla przedsiębiorstw posiadających witrynę internetową to prosty sposób na zbudowanie kolejnego satelickiego przyczółka w internecie, za pomocą którego łatwiej zdominować wyniki wyszukiwania w Google i zapewnić sobie stałą w nich obecność, niezależną od zawirowań w algorytmie.

JestKlient.pl przyda się także pośrednikom – agencjom reklamowym i agencjom SEO. Pierwsi użyją usługi jako prostego generatora landing page"y na różne okazje. Drudzy wykorzystają ją jako generator stron zapleczowych, do wygodnego zarządzania nimi i zarządzania obecnymi na nich reklamami – tym bardziej, że witryny uczestniczące w usłudze jestKlient.pl wykorzystują wewnętrzny system automatycznego promowania się.

Ważne funkcje usługi jestKlient.pl:

  • jako jedna z pierwszych w Polsce usług jestKlient.pl mierzy tzw. tele-leady, które precyzyjnie wskazują źródło pozyskania klienta w kanale telefonicznym,
  • optymalizacja szablonów witryn, pod konkretne branże i grupy docelowe,
  • możliwość prezentacji swojej oferty produktowej na podstawie wygenerowanego z serwisu Ceneo.pl pliku xml,
  • integracja systemu z  popularnymi narzędziami do e-mail marketingu: Freshmailem i GetResponse,
  • automatyzacja tworzenia dużych kampanii produktowych w Google AdWords.

Przed startem nowej odsłony serwisu jestKlient.pl  daje wszystkim osobom zainteresowanym promocją swojego biznesu w Internecie dodatkowe benefity w postaci specjalistycznej wiedzy. Są nimi: możliwość wzięcia udziału w szkoleniach z cyklu SearchMarketingWeek.com z wykorzystaniem specjalnych kuponów rabatowych, oraz poszerzenia swojej wiedzy z zakresu handlu na Allegro  poprzez pobranie darmowego poradnika.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS