Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Research.NK podnosi jakość badań

Dział badań największego polskiego serwisu społecznościowego dołącza do Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). NK jest pierwszym portalem społecznościowym przystępującym do inicjatywy zapoczątkowanej przez OFBOR. Efektem dla Klientów i Użytkowników portalu będzie wzrost jakości przeprowadzanych ankiet dla badań rynku i opinii publicznej.

Przystępując do PKJPA, Research.NK poddał się niezależnemu audytowi, obejmującemu między innymi dokumentację projektów badawczych, kontrolę procedur mających na celu zapewnienie odpowiedniej jakości badań oraz zabezpieczeń związanych z ochroną danych osobowych i wyników uzyskanych w procesie badawczym.  Jak mówi Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. badań w Naszej Klasie Sp. z o.o. : Odnotowujemy dynamiczny rozwój naszej działalności badawczej, a badania CAWI są istotnym jej elementem. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowaliśmy ponad 100 000 wywiadów dla naszych klientów. Dostarczanie rzetelnej wartości z danych jest naszym priorytetem, dlatego staramy się uczestniczyć w ważnych inicjatywach na rzecz jakości na rynku badań.

Research.NK jest rozwijającą się marką, działającą w ramach portalu nk.pl. Oferuje swoim Klientom badania typu CAWI z użyciem baz danych. Lista kontaktów jej potencjalnych respondentów waha się w granicach 10 - 11 milionów. W tym roku, wraz z TNS Polska, Research.NK stworzyła markę Connect, która jest unikatowym projektem na rynku polskich usług badawczych.

Dołączenie do programu jest naturalnym elementem rozwoju marki Research.NK. Certyfikat PKJPA posiadają znaczące firmy na rynku badawczym. W związku z tym, że stale rośnie w nim także nasza rola, chcemy potwierdzić jakość naszej pracy i oferowanych badań. Tym bardziej, że pracując z certyfikowanymi agencjami badawczymi, a następnie rozpoczynając stałą współpracę z TNS w ramach marki Connect, od razu uwzględniliśmy zasady programu. - dodaje Mariola Kraszyńska, kierownik działu realizacji badań w NK.

Usługami najczęściej wykorzystywanymi przez aktualnych klientów Research.NK są: badania ankietowe CAWI realizaowane na próbach reprezentatywnych dla całości lub części polskich internautów lub realizowane na próbach celowych. Poza tym w ofercie marki znajdują się badania jakościowe - grupowe (Moderowane Społeczności Badawcze) oraz indywidualne (Wywiady Indywidualne Online) oraz analizy danych zastanych z Hurtowni Danych NK (np. MainPageEffect.nk). Udział w tych badaniach jest zawsze dobrowolny.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS