We wrześniu oficjalna premiera on-line Prevent Magazine. Po wakacyjnej przerwie czas na nową odsłonę Prevent Magazine – tym razem tematem przewodnim jest bezpieczny i zgodny z prawem marketing.
Prevent Magazine to profesjonalne pismo poświęcone bezpieczeństwu informacji, tworzone od początku do końca przez praktyków. Autorzy na co dzień rozwiązują problemy z obszarów takich jak ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo aplikacji i systemów informatycznych, mobile, zarządzanie ryzykiem czy ciągłość działania. „Zgodnie z prośbami Czytelników, w drugim numerze skupiliśmy się na kwestiach bezpieczeństwa w szeroko rozumianych działaniach marketingowych. Wbrew pozorom temat nie jest tak banalny, jak by się mogło wydawać". – przekonuje Michał Sztąberek, redaktor naczelny Prevent Magazine.
W nowym numerze znajdziemy m.in. artykuły poświęcone kampaniom e-mail oraz sms marketingowym - wśród autorów jest Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail oraz autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu"; materiał o ochronie danych osobowych przetwarzanych w ramach Grupy Kapitałowej - bardzo ciekawy i rozbudowany tekst Leszka Kępy, doświadczonego Administratora Bezpieczeństwa Informacji i autora książki "Dane osobowe w firmie. Praktyczny poradnik przedsiębiorcy". Nie zabrakło również kwestii związanych z bezpieczeństwem urządzeń mobilnych – tym razem pod lupę został wzięty iOS, czyli system stosowany w telefonach iPhone (bardzo praktyczny tekst Szymona Reteckiego z firmy PC DOC).
Najnowszy numer, podobnie jak debiutancki, ma bezpłatny charakter i jest dystrybuowany wśród prenumeratorów jako poręczny, elegancki PDF. W stosunku do numeru pilotażowego zwiększyła się liczba artykułów, cały czas będących odzwierciedleniem idei Prevent Magazine – jak najwięcej wiedzy praktycznej dla przedsiębiorców.
Magazyn jest dostępny na stronie www.prevent-magazine.pl.