Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Obama docenia i dziękuje agencji 6ix WoMM & Social Media

150x110

 

Pomimo ogromnych oczekiwań agencja 6ix WoMM & Social Media nie poprowadzi kampanii informacyjnej dla Baracka Obamy. – Jest to dla nas ogromne zaskoczenie ;) – skomentował Michał Siejak, CEO NuOrder Group.

Agencja 6ix WoMM & Social Media we współpracy z partnerem działającym w ramach NuOrder Group, agencją E_misja Interactive 360 przygotowała ofertę oraz strategię działań marketingowych wspierających kampanię prezydencką Baracka Obamy w Internecie.

Agencja zaproponowała przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej skierowanej do 10 milionowej grupy amerykańskiej polonii w dużym stopniu zamieszkującej tzw. Swing States – stany, w których zwykle rozstrzygają się wyniki wyborów prezydenckich. Założonym celem było dostarczenie polsko-amerykańskim wyborcom rzetelnych informacji na temat planowanej polityki Partii Demokratycznej wobec amerykańskiej polonii oraz zwiększenie frekwencji  wyborczej wśród tej grupy.

 “We thank you for your interest in President Obama’s re-election, and appreciate your quest to help. - odpisała w odmowie Ann Marie Habershaw, Chief Operating Officer organizacji “Obama for America”.

Będąc o włos od zrealizowania agencyjnego American Dream zespół 6ix WoMM & Social zamierza w  niedalekiej przyszłości zaproponować swoje usługi m.in. Angeli Merkel Nicolasowi Sarkozy i Brytyjskiej rodzinie królewskiej.  





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS