Michał Sosnowski i Iwo Kochanowski dołączyli do kierowanego przez Alberta Wallina działu kreacji agencji nano. Tym samym agencja zakończyła proces kompletowania zespołu kreatywnego.
Michał Sosnowski, który w nano objął stanowisko Senior Art Directora, jest związany z branżą reklamową od 13 lat. Wcześniej był związany z m.in. z agencjami reklamowymi CREO, NEO, MI POLSKA oraz MEDIA FORUM, opracowywał koncepcje kreatywne dla wielu klientów m.in. z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, elektronicznej, budowlanej, spożywczej. Jest absolwentem warszawskiej ASP na wydziale grafiki użytkowej.
Iwo Kochanowski, nowy copywriter nano, pracuje w branży reklamowej od 4 lat. Zaczynał w agencji DRAFTFCB+AD FABRIKA, gdzie pracował m.in. dla Wizzair, S.C. Johnson (marki Off i Brise), NIVEA, Fashion House, Sara Lee (marki: Douwe Egberts, Prima), Animex (marka Krakus). Był również związany z zespołem kreacji w 4Frame. Jest absolwentem wydziału zarządzania i komunikacji społecznej na UJ.
Działem kreacji nano jako Creative Group Head kieruje Albert Wallin. Wallin związany jest z branżą reklamową od 13 lat. W tym czasie przygotowywał projekty dla marek takich jak: Pilsner Urquell, Tyskie, Miller Genuine Draft, BZ WBK, Raiffeisen Bank, Wedel, Toma, Aspirin. Pełnił również funkcję graphic designera i zajmował się tworzeniem koncepcji kreatywnych na potrzeby grupy TVN. Pracował również m.in. w VA - Very Advertising, GonnaBe oraz Blackmoon Design. Ukończył wrocławską ASP na kierunku projektowanie graficzne.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.