Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Miliard na Facebooku

Tylko od lutego 2009 roku 1,13 bilionów razy kliknęli „lubię to”, od 2005 r. wgrali 219 miliardów zdjęć, a od września 2011 r. 17 miliardów razy informowali o swoim aktualnym miejscu pobytu. O kim mowa? O miliardzie użytkowników Facebooka.


Tę imponującą liczbę najpopularniejszy serwis społecznościowy przekroczył 14 września, ale Mark Zuckerberg podzielił się tą informacją dopiero w zeszłym tygodniu. Choć tajemnicą nie jest, że część facebookowych kont to boty, a w statystykach ujęto również fan page, czyli instytucje/firmy/produkty itd. w domyśle: nie realnych użytkowników, sam dźwięk słowa „miliard” robi wrażenie. Podobnym wynikiem może pochwalić się tylko Google i to z wyszukiwarką!


Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR
: „To, co jest sukcesem dla Zuckerberga, staje się wyzwaniem dla marketera. Tak wielka ilość użytkowników, niesie za sobą ogromną ilość postów. To samo tyczy się kontentu generowanego przez strony fanowskie marek – bez odpowiedniego wsparcia, treść łatwiej niż kiedykolwiek może przepadać w gąszczu infomacji pojawiających się w news feed potencjalnej grupy docelowej.”


Obecność co siódmego mieszkańca globu – i to bez udziału Chińczyków – na Facebooku jest bezsprzecznie wystarczającym powodem, dla którego i fan page każdego większego, chcącego coś znaczyć na rynku, brandu musi funkcjonować w obrębie tego portalu. Czasami jednak nawet najbardziej ciekawa informacja, generowana pod zainteresowania klienta, nie jest wystarczająca, aby przyciągnąć i zatrzymać na fan page’u fanów produktu, o dotarciu do tych niezaznajomionych z marką nie wspominając.


Szansą na zaistnienie w tłumie na Facebooku są obecnie aplikacje konkursowe. Projektowane w oparciu o indywidualne potrzeby, działając wirusowo, są najatrakcyjniejszą formą marketingu w Internecie. Odpowiednia forma wizualna efektownie zwiększa widoczność produktu w social media, a co z tym idzie – efektywnie wzmacnia skuteczność prezentacji marki, jej misji oraz oferowanych na rynku produktów w ogóle.


365 PR  to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.

 

http://www.facebook.com/365pr

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS