Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Marketing zintegrowany – jeszcze skuteczniej

150x110

Tradycyjne techniki marketingowe utraciły już swoją skuteczność. Kiedyś w centrum zainteresowania każdego marketingowca był produkt, jego cena, dostępność dla klienta oraz promocja. Teraz kluczem do sukcesu jest odkrycie motywacji klienta – bo to klient i jego potrzeby są na pierwszym miejscu.

Firmy, które chcą działać skutecznie, muszą całkowicie zmienić swoje dotychczasowe myślenie o marketingu. Dzisiaj użytkownik Internetu, czyli potencjalny klient, siada przed ekranem komputera lub  bierze do ręki telefon komórkowy i kilka razy dziennie wyszukuje ale też otrzymuje różne informacje. Do podjęcia decyzji zakupowej nie potrzebuje już rozmowy ze sprzedawcą, a telewizyjne reklamy skutecznie omija. W poszukiwaniu opinii przegląda fora dyskusyjne, aby dowiedzieć się, co o danym produkcie myślą inni internauci i gdzie można go kupić najtaniej. Nie mówiąc już o tym, że może dokonać zakupu bez wychodzenia z domu, a później podzielić się swoją opinią z innymi.

„Nowoczesna strategia marketingowa powinna wychodzić naprzeciw tym zwyczajom, a więc być serią zintegrowanych działań, które prowadzą do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Elementy takie jak reklama, public relations, promocja sprzedaży czy marketing bezpośredni powinny działać razem.” - mówi Karol Fedorowicz, Senior SEM / SEO Manager GRUPA 365NET. 

Przemyślana strategia powinna zatem integrować tradycyjny marketing z zaawansowanymi działaniami online. Należy nie tylko zadbać o stworzenie profesjonalnej strony internetowej ale też o jej optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google i odpowiednie pozycjonowanie, a także o to, by była regularnie aktualizowana. Ale Internet to nie tylko SEO, ale tez SERM – czyli budowanie reputacji w firmy w wyszukiwarce, wsparte dzianiami WOMM – marketingowymi oraz SEO PR – które pozwalają pozycjonować odpowiednio przygotowane komunikaty prasowe. Nie możemy też zapominać o środowisku social media, które jest poligonem działań nie tylko B2C ale coraz częściej B2B. Co istotne, dzięki zintegrowanym działaniom już w krótkim czasie można uzyskać zauważalne efekty.

Agencją oferującą usługi z zakresu marketingu zintegrowanego jest Grupa 365NET, której ofertę możemy znaleźć pod wymownym adresem www.Nr1wInternecie.pl  

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS