Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Worldwide Warsaw autorem strategii działań dla marki Książęce

Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. W ramach współpracy Havas Worldwide Warsawprzygotowała spot reklamowy prezentujący jedną z trzech odmian piwa Książęcego: Czerwony Lager.

Celem kampanii reklamowej autorstwa Havas Worldwide Warsaw jest promowanie walorów smakowych Książęcego, a także tworzenie i rozwijanie kultury piwnej w Polsce. Książęce, oferując nowe, niezwykłe gatunki, chce zabrać swoich konsumentów w intrygującą podróż, w której mogą poznać niecodzienne smaki, barwy i aromaty piwa.

Książęce to pierwsza polska marka piwna z segmentu premium w ofercie Kompanii Piwowarskiej.

 

Havas Worldwide Warsaw

Havas Worldwide Warsaw to pierwsza zintegrowana agencja komunikacyjno-marketingowa, która dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania obejmujące doradztwo strategiczne, kreację ATL i BTL, działania public relations oraz digital. Dzięki doświadczeniu i skutecznym narzędziom marketingowym efektywnie wspiera klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych. Doświadczenie i zespół najlepszych specjalistów oraz gruntowna wiedza na temat skutecznego łączenia kanałów komunikacji sprawiają, że Havas Worldwide Warsaw jest w stanie zaoferować kompleksową ofertę 360° każdemu klientowi. Agencja ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS