Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Facebookowe aplikacje formą atrakcyjnego marketingu

150x110

85% z prawie 6 milionów potencjalnych odbiorców Twojego produktu na Facebooku uważa, iż firmy powinny być w stałej interakcji z klientami. Dzięki facebookowym aplikacjom komunikacja na linii marka-klient wcale nie musi kojarzyć się z czysto natarczywym marketingiem.

W dobie rosnącej popularności portali społecznościowych, w momencie, w którym coraz więcej firm używa fan page’ów jako narzędzia promocji i kanału do dialogu z konsumentami, samo, nawet regularne, dodawanie postów i moderacja tablicy już nie wystarcza. Trzeba znaleźć sposób, aby się wyróżniać. W tym celu coraz chętniej wykorzystywane są aplikacje, pozwalające na wzbogacenie firmowego profilu o nowe możliwości i funkcjonalności, zaś jej dodatkowe funkcje, takie jak tworzenie bazy adresów e-mail, gromadzenie danych teleadresowych czy polecanie znajomym to elementy, z których z dużym sukcesem można zrobić pożytek w  dalszych działaniach marketingowych, prowadzonych już poza social media.

Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Aplikacje projektowane przez naszą firmę spełniają dwa fundamentalne założenia skuteczności: są proste, niemal intuicyjne w obsłudze, przy czym jednocześnie zachowują wysoką atrakcyjność dla grupy docelowej. Te obecnie najpopularniejsze – fotograficzne – są dodatkowo absorbujące wizualnie za sprawą udostępnionego przez użytkownika zdjęcia. Co więcej, bazują na mechanice tzw. share’owania, umożliwiającej zwiększenie widoczności gry wśród społeczności skupionej na Facebooku.”

Aplikacje na Facebooku to dla użytkowników portalu świetne źródło zabawy. Budzą pozytywne skojarzenia oraz w sposób  nie nachalny, lecz efektywny, budując zaufanie do brandu. Każda interakcja użytkownika z aplikacją promuje firmę, co daje dużą szansę na rozpromowanie w sposób wirusowy nie tylko strony fanowskiej, ale i zdobycie lojalnych klientów dla firmy w ogóle. Poprzez publikację wpisów na tablicy użytkownika, umożliwia dotarcie też do jego znajomych; w przypadku gier – pozwala na rywalizację i porównywanie wyników. Zamiast być nachalną reklamą, jest narzędziem socjalizacyjnym.

Aplikacje 365PR tworzone są ściśle w oparciu o założenia modelu komunikacji prowadzonej na fan page’u. Dzięki odpowiednio wcześciej zaprojektowanej szacie graficznej, spójnej z założeniami kampanii, możliwa jest skuteczna prezentacja marki, jej misji oraz oferowanych na rynku produktów, co zwiększa efektywnie świadomość i efektownie widoczność brandu w social media. Prawdziwie wydajne budowanie zaangażowania fanów możliwe jest natomiast poprzez tworzenie aplikacji cyklicznych oraz wieloetapowych, których kolejny etap odznacza się dodatkowymi funkcjami i możliwościami, dzięki którym użytkownik będzie chciał powrócić.

 


365 PR  to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku.

http://www.facebook.com/365pr





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS