Agencja E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za obsługę interaktywną Grupy Lafarge w roku 2013.
Obsługa Grupy Lafarge w roku 2013 jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej pomiędzy marką a agencją w ubiegłbym roku, kiedy to E_misja Interactive 360 była odpowiedzialna za zbudowanie kanału komunikacji z klientami indywidualnymi.
Zadaniem agencji w roku 2013 jest dalsze rozwijanie platformy i realizowanie celów sprzedażowych. Agencja jest również odpowiedzialna m.in. za przeprowadzanie kampanii performance marketingowych oraz działania SEO.
Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad
2 miliardy złotych.