Znakomite wyniki Internet Standard
Internet Standard benficjentem nowej bańki dotcomowej
W marcu br. magazyn Internet Standard – forpoczta branży internetowej - zanotował rekordowe wyniki oglądalności. W porównaniu z danymi za luty br. o 400% zwiększyła się liczba użytkowników odwiedzających serwis, sięgając 124 tys. real users wg badania gemiusAudience. O ponad pięć razy wzrosła liczba odsłon, a zasięg magazynu powiększył się czterokrotnie. Gwałtownie rosnąca popularność magazynu wskazuje na coraz większą potrzebę informacji o nowym medium, którego potencjał dostrzega coraz liczniejsze grono polskich przedsiębiorstw.
W porównaniu z wynikami pomiaru przeprowadzonego przez firmę Gemius w sierpniu 2003 roku, kiedy to wszystkie witryny wydawnictwa International Data Group Poland S.A. dołączyły się do badania, oglądalność Internet Standard wzrosła prawie 18 razy. „Przyrost ruchu, który od kilku miesięcy obserwujemy w serwisie Internet Standard to przede wszystkim wynik konsekwentnej strategii budowania rynku unikalnych, wartościowych treści redakcyjnych dostępnych w serwisach online, realizowanej od wielu lat przez wydawnictwo International Data Group Poland S.A. Internet Standard zapowiadał i komentował bańkę dotcomową, był jej beneficjentem oraz ofiarą, mamy nadzieję, że teraz stanie się heroldem powrotu e-biznesu do łask - twierdzi Michał Kreczmar wydawca serwisów online w IDG Poland S.A. – „Zwiększone zainteresowanie ze strony uczestników polskiego rynku internetowego rzadko spotykanymi na ‘webowych’ łamach materiałami redakcyjnymi, żywym internetowym dziennikarstwem w najlepszym stylu bez wątpienia świadczy, iż ‘nowa gospodarka’ wraca w wielkim stylu.”
„Tak duży wzrost oglądalności Internet Standard to zasługa kilku czynników – intensywnej kampanii reklamowej serwisu, którą prowadzimy aktualnie na łamach innych biznesowych witryn należących do IDG, dużej liczby dobrych tekstów, które dzięki Annie Meller pojawiają się na witrynie, nowych sekcji oraz zwiększonego zainteresowania Czytelników tematyką biznesu internetowego” – uważa Darek Sokołowski, szef sprzedaży online w IDG Poland S.A. – „Wróciliśmy do starych haseł reklamowych typu ‘Standard jest jeden’ czy ‘Lukier jest dobry na pączkach’ – to przyniosło nam znakomite efekty. Myślę również, że Czytelnicy znudzeni są już informacjami PR, które publikuje większość witryn z tego segmentu – czas na prawdziwe dziennikarstwo, które właśnie zostało docenione. Liczymy również na duży wzrost zainteresowania reklamodawców – Internet Standard staje się istotnym graczem w segmencie biznesowym” – dodaje Darek Sokołowski.
Internet Standard reprezentuje głos branży internetowej, która po okresie kilkuletniej hibernacji budzi się do życia. Zarówno wyraźny wzrost wydatków na e-reklamę jak i dynamicznie powiększająca się populacja użytkowników Internetu świadczą o ponownym tworzeniu się internetowej potęgi – tym razem na silniejszych fundamentach. „Magazyn Internet Standard stara się jak najszybciej wychwycić nowe trendy na rynku i informować o nich jako pierwszy” – zaznaczyła Anna Meller, redaktor prowadzący magazynu – „Nie boimy się podejmować trudnych tematów. Chcemy, by nasi czytelnicy mieli pełny obraz tego, co dzieje się w branży. Bardzo cieszymy się, że czyta nas coraz większe grono użytkowników.”
Dołącz do dyskusji: Znakomite wyniki Internet Standard